Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Niewykluczone, że Marta Kaczyńska zaskarży Parchategokota o naruszenie dóbr osobistych i jako zadośćuczynienie wystawi mu rachuneczek na 3 mln zł

Data: 2010-05-30 12:00:28
Autor: Antenka
Niewykluczone, że Marta Kaczyńska zaskarży Parchategokota o naruszenie dóbr osobistych i jako zadośćuczynienie wystawi mu rachuneczek na 3 mln zł
Pani Marto, ile można wysłuchiwać takich chamskich
wynurzeń...Powodzenia!

Antenka

P.s. Polecam mec. Romana Giertycha, bo on już raz pogonił
Parchategokota, kiedy z sukcesem prowadził sprawę rozwodową z jego
pierwszą żoną.

Data: 2010-05-30 21:38:20
Autor: Krzysztof
[...]
To dziwne , ten syn dendrologa sam zrezygnowal gdy nic nie wskoral , to jest pogonienie kota?
PS:
Nie stac ja procesowac sie cywilnie o taka kwote, nooo chyba , ze faktycznie maja kase ze skokow:D W dodatku zaden sad nie przyzna takiej kwoty , inaczej ziobero zaplacilby z 50mln.

K.

Data: 2010-05-31 00:59:06
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:htuerb$6rr$1inews.gazeta.pl...
> [...]
Nie stac ja procesowac sie cywilnie o taka kwote, nooo chyba , ze faktycznie maja kase ze skokow:D W dodatku zaden sad nie przyzna takiej kwoty , inaczej ziobero zaplacilby z 50mln.

-- -- -- -- -
nie prawda, mozliwosci finansowe palikota sa znacznie wieksze a wiec kara musi miec odpowiednia  sile razenia.
awe

Data: 2010-05-31 06:48:04
Autor: MH
[...]

===========================

A niby za co ma być ta kara? Za zadawanie pytań? Ponadto proponuję zakup
słownika języka Ojczystego...

MH --

Data: 2010-05-31 00:22:50
Autor: Antenka

==========================>
A niby za co ma być ta kara? Za zadawanie pytań? Ponadto proponuję zakup
słownika języka Ojczystego...

Po co? Że niby palikota napisał z małej litery hm? Ave tak trzymać! :D

Antenka

"Parchatykot za naruszenie Ustawy o ochronie danych osobowych zapłaci
Marcie Kaczyńskiej 3 mln zł"

Data: 2010-05-31 03:39:09
Autor: zbig
On 31 Maj, 09:22, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

Antenka

"Parchatykot za naruszenie Ustawy o ochronie danych osobowych zapłaci

Nie z rzeczownikami piszemy razem niepoetko.

Data: 2010-05-31 14:53:59
Autor: Antenka
Niewykluczone, że Marta Kaczyńska zaskarży Parchategokota o naruszenie dóbr osobistych i jako zadośćuczynienie wystawi mu rachuneczek na 3 mln zł
Nie z rzeczownikami piszemy razem niepoetko.- <

Nie odwracaj palikota ogonem, bo nikt się na to nie nabierze.  Nie
ściemniaj, że ta nieprawda tak tobą wstrząsnęła. POlszewicka
korektorko się znalazła!

Antenka

P.s. Od dzisiaj będziesz monitorowany i to bardzo skrupulatnie.

Data: 2010-05-31 09:47:33
Autor: MH
> [...]
> słownika języka Ojczystego...

Po co? Że niby palikota napisał z małej litery hm? Ave tak trzymać! :D

======================

Kolejny błyskotliwy element żelaznego elektoratu "daje czadu". Owa mała litera
nie ma większego znaczenia. Rozumiem, wyraz pogardy i takie tam...  Szukaj błędu
dalej wierszoklepko..

MH --

Data: 2010-05-31 12:22:35
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000445.4c036995newsgate.onet.pl...

> [...]

nie ma większego znaczenia. Rozumiem, wyraz pogardy i takie tam...  Szukaj błędu

-- -- -- -- -- -
a ty co znowu sie viagry nazarles i chodzisz od rana zly? napisz cos mundrego ostatnio zaczelo brakowac tych twoich mudnrosci. zawsze jakos bylo z czego sie posmiac.
moze byc o rodzinie
awe

Data: 2010-05-31 07:35:15
Autor: precz z gnomem

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000433.4c033f84newsgate.onet.pl...

[...]

Wcześniej należałoby ustalic Ojczyznę.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-31 08:48:12
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- --
czytac cieciu nie umiesz? za naruszenie dobr osobistych. slownik to sobie kup sam i wal sie nim po lbie, moze amatorze tanich dziwek w chinach czegos sie nauczysz
awe

Data: 2010-05-31 09:03:10
Autor: MH
> [...]

> ===========================
>
> A niby za co ma być ta kara? Za zadawanie pytań? Ponadto proponuję zakup

-- -- -- -- --
czytac cieciu nie umiesz? za naruszenie dobr osobistych.

Facet zadał pytanie !!  Gdzie tu się dopatrujesz fanatyku naruszenia dóbr
osobistych. W każdym sądzie , w każdym kraju , taki pozew zostałby WYŚMIANY !!

cyt. : "Czy jest prawdą, że Marta Kaczyńska otrzyma 3 mln zł odszkodowania z
tytułu tragicznej śmierci Lecha i Marii Kaczyńskich?"

Źródło 'z pierwszej ręki':

http://palikot.blog.onet.pl/

slownik to sobie kup sam i wal sie nim po lbie

Nawet nie wiesz gdzie zrobiłeś BŁOND , RZENUJONCY DÓRNIU...

MH

Data: 2010-05-31 12:20:23
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.0000043e.4c035f2enewsgate.onet.pl...

> [...]
>
> A niby za co ma być ta kara? Za zadawanie pytań? Ponadto proponuję > zakup

[...]

slownik to sobie
kup sam i wal sie nim po lbie

Nawet nie wiesz gdzie zrobiłeś BŁOND , RZENUJONCY DÓRNIU...

MH

to mi go pokaz
awe