Niewykorzystane środki w taryfie Elastyczna (+)

Data: 2012-01-19 10:35:04
Autor: Paweł
Niewykorzystane środki w taryfie Elastyczna (+)
Witam,

Mam dużo kasy w kwotowej taryfie Elastyczna w Plusie.
Podpisałem umowę na kolejny okres określony (taka sama taryfa).
Podobno nowa umowa "wyzeruje" mi zaoszczędzoną kwotę na koncie.

Jak zużyć pozostałą kasę (poza rozmowami, SMS, Internetem)?

Czy można zasilić komuś konto w PrePaidzie?
Czy można coś sobie kupić (Ovi Store, Chomikuj, RapidShare etc.)?
Czy można ewentualnie przekazać na jakiś szczytny cel aby kasa głupio nie przepadła?

Pozdrawiam,

Paweł

Data: 2012-01-19 10:52:12
Autor: Dedektyf
W dniu 2012-01-19 10:35, Paweł pisze:

Jak zużyć pozostałą kasę (poza rozmowami, SMS, Internetem)?

Czy można coś sobie kupić (Ovi Store, Chomikuj, RapidShare etc.)?

ubawiłeś mnie ale jak wesoło to wejdź na rapishare i szukaj opcji "zapłać z plusem" :-)

Data: 2012-01-19 19:32:19
Autor: Grzexs
Niewykorzystane środki w taryfie Elastyczna (+)
Czy można zasilić komuś konto w PrePaidzie?

Tak, zadzwoń do kogoś, kto ma Play Fresh i włączoną usługę Nowe zbieraj minuty w Play Fresh lub Zbieraj minuty w Play Fresh. Za każde 2 minuty połączenia ten ktoś ma minutę.

--
Grzexs

Data: 2012-01-20 09:27:06
Autor: adresss
Niewykorzystane œrodki w taryfie Elastyczna (+)
On Thu, 19 Jan 2012 10:35:04 +0100, Paweł <logpaw@klub.chip.pl> wrote:

[...]

z tego co mi wiadomo, bo mialem te taryfe, to kase mozesz wykorzystac
na dowolnie platne uslugi w Plus:

- bierz udzial w konkursat radia Zet/rmf - moze ci sie uda
- wyslac sms na jakas fundacje

--
ThinkXtra

Data: 2012-01-20 10:41:50
Autor: Jingiel
[...]

Konto chomikuj też możesz doładować smsami.

Jingiel

Niewykorzystane środki w taryfie Elastyczna (+)