Niewypłacona pensja a PIT 11

Data: 2010-06-23 20:44:27
Autor: tygryseek
Niewypłacona pensja a PIT 11
Witam.
Zwolniłem się z pracy z art 55.(niewypłacana pensja) .
Oddałem sprawę do sadu pracy ,o zaległe zarobki i odprawę .
W miedzyczasie wystosowałem pismo do kadrowej o wystawienie PIT 11.
Kadrowa oznajmiła ze obliczyła należną mi odprawę ale PIT wystawi
dopiero jak firma mi zapłaci za odprawę .Ale firma nadal nie wypłaciła mi zaległej pensji.

Kiedy powinienem tak naprawdę otrzymać PIT11 ?
Firma może w kazdej chwili przestac istnieć.

Pozdrawiam.

Data: 2010-06-23 20:53:48
Autor: SDD

Użytkownik "tygryseek" <tygryseek@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hvtkmc$rst$1news.task.gda.pl...

Kiedy powinienem tak naprawdę otrzymać PIT11 ?
Firma może w kazdej chwili przestac istnieć.

A co to za firma?

Spolka jakas?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-23 21:07:10
Autor: tygryseek

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hvtl7t$tk1$1news.onet.pl...

[...]

Spółka z o.o i wspólnik komandytowa.

Data: 2010-06-23 20:28:53
Autor: Jacek_P
tygryseek napisal:
Spółka z o.o i wspólnik komandytowa.

Klasyka. Wspólnik zbankrutuje całość, a obciążenia wpuści w o.o.
i też ją zbankrutuje ;)

Ostatnio też widziałem ciekawy kwiatek hierarchiczny:
X sp. z o.o. i Y S.A. Sp.komandytowa ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-06-24 10:17:51
Autor: Herald
Dnia Wed, 23 Jun 2010 20:28:53 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

[...]

To real jest jeszcze lepsiejszy :))))
"REAL Sp. z o.o. i Spółka" Spółka Komandytowa
http://www.yellowpages.pl/hipermarket/real.html

Data: 2010-06-24 11:10:00
Autor: Leszek
Niewyplacona pensja a PIT 11
In article <hvtqq5$uia$2@srv.cyf-kr.edu.pl>, Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl says...>
tygryseek napisal:
> Spólka z o.o i wspólnik komandytowa. Klasyka. Wspólnik zbankrutuje calosc, a obciazenia wpusci w o.o.
i tez ja zbankrutuje ;)

Ostatnio tez widzialem ciekawy kwiatek hierarchiczny:
X sp. z o.o. i Y S.A. Sp.komandytowa ;)

Normalnie sami oszusci na tym swiecie. A KSH to ich biblia.

Data: 2010-06-23 21:13:11
Autor: SDD

Użytkownik "tygryseek" <tygryseek@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hvtm0t$13d$1news.task.gda.pl...

Spółka z o.o i wspólnik komandytowa.

Wyzsza forma buraczanego kapytalyzmu :(

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-26 00:59:16
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 23 Jun 2010, tygryseek wrote:

[...]

  "Jeśli obowiązek pobierania zaliczek ustanie".
  Art.39.2 np. tu:
http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-dochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
(przeczytaj, osobiście!)

  Ponieważ zobowiązania z tytułu umowy istnieją, a tym samym nie ustał
obowiązek pobierania zaliczek z tego tytułu, to i termin na wystawienie
informacji nie wystartował.
  W ostateczności (jak wcześniej nie wypłacą) to skończy się rok i będą
mieli obowiązek wystawienia za okres "z końcem roku" (do końca lutego).

Firma może w kazdej chwili przestac istnieć.

  Ustawodawca najwyraźniej nie odniósł się do takiej tezy z przypadkiem
deklaracji :(

pzdr, Gotfryd

Niewypłacona pensja a PIT 11