Niewyrazne zdjecie z fotoradaru - do praktykow

Data: 2009-07-21 19:39:45
Autor: Adam Płaszczyca
Niewyrazne zdjecie z fotoradaru - do praktykow
Dnia Sat, 18 Jul 2009 10:30:06 +0100, Blyskacz napisał(a):

na miejscu pazazera od biedy moglbym sie rozpoznac, ale to tylko dlatego, ze wiem ze to ja ;-) ( swoja droga, to czy oni tak moga wysylac fotke pasazera ??  ).

Mog±.
Auto na tej trasie prowadzil kolega, obywatel UK - chcial sobie chlopak pojezdzic LHD ;-)
W pismie od komendanta dostalem do wyboru opcje, ze mam sie przyznac, ze to ja, albo podac komu powierzylem auto.
No to mu napisalem, podalem dane lacznie z adresem i poslalem pismo -

Niepotrzebnie z adresem - wystarczy te dane, jakie posiadasz.
oplacac - znajac nasze organy scigania, to pewnie pojda po najmniejszej lini oporu, czyli beda nekac mnie - czy w takiej sytuacji oni moga zadac, zebym sie gdzies tam stawial i zeznawal, ze ta wielka plama to nie ja ?

Ż±dać mog±, ale na 99% pójdzie do kosza. --

Niewyrazne zdjecie z fotoradaru - do praktykow