Niewyrejestrowany samochód

Data: 2019-04-07 22:43:09
Autor: Kris
Niewyrejestrowany samochód
Data: 2019-04-08 12:57:48
Autor: Jacek
Niewyrejestrowany samochód

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:a1922a48-eef6-4ef0-a399-c7b8d94f4d76googlegroups.com...
https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojazd

Dziękuję Ci za ten link. Bardzo przydatny.
Wyświetlił mi się tylko jeden, obecny samochód.
Czy mam z tego wnioskować, że żaden inny na mnie nie wisi,
czyli tamtego malucha jednak wyrejestrowałem?
Chyba, że jest tak, jak ktoś tu napisał, że dane na tę stronę
są przeszukiwane po PESELu, a być może wtedy jeszcze
PESELa nie było. Wydaje mi się, że kupiłem tamtego malucha
i zarejestrowałem na siebie ok. roku 1990.
Drążyć sprawę dalej czy uznać, że jest OK?

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2019-04-08 04:58:04
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 12:57:31 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]

PESELa nie było. Wydaje mi się, że kupiłem tamtego malucha
i zarejestrowałem na siebie ok. roku 1990.
Drążyć sprawę dalej czy uznać, że jest OK?
 Uznać że jest ok

Data: 2019-04-08 13:02:14
Autor: Jacek

Użytkownik "Jacek" <jacek@jacek.com.pl> napisał w wiadomości news:5cab2919$0$525$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Właśnie znalazłem informację w Internecie, że PESEL ma 40 lat.
Z pewnością tamtego malucha nie kupiłem i nie zarejestrowałem
wcześniej.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2019-04-12 04:41:27
Autor: J.F.
Dnia Mon, 8 Apr 2019 13:02:14 +0200, Jacek napisał(a):
[...]

Pesel moze i ma 40 lat, ale jego powszechne uzywanie mniej.
Wiec nie bylbym taki pewien, czy w 1990 urzednik jak auto rejestrowal,
to pesel gdzies wpisywal.

J.

Niewyrejestrowany samochód