Niewyrejestrowany samochód

Data: 2019-04-08 11:15:08
Autor: J.F.
Niewyrejestrowany samochód
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5caabe2a$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
Po wczorajszej informacji w TV, że w Polsce ogromna ilość
samochodów nie została wyrejestrowana, zacząłem się
zastanawiać czy wyrejestrowałem mojego malucha ponad
20 lat temu. Sprzedałem go na szrot.
Czy, a jeśli tak, to jak, można to gdzieś sprawdzić - w Internecie,
w urzędzie?

Historiapojazdu.gov.pl

I co do tego jest potrzebne - wystarczą moje dane,
niezmienione od tamtej pory, czy potrzebne będą dane samochodu,
czyli co najmniej nr rejestracyjny? Jeśli to drugie, to będzie mnie
czekało wielkie szukanie.

To moze jednak wizyta w urzedzie ...

Gdyby się  okazało, że jednak nie wyrejestrowałem, to jaka kara
będzie mnie ewentualnie czekała?

W zasadzie zadna. I moglo sie przedawnic.
A w ogole musiales cos zglaszac ? Przepisy sie zmienialy, a jesli to byla normalna sprzedaz ...

Jest jeszcze ryzyko, ze jak byl zarejestrowany, to pesel nie byl w powszechnym uzyciu.
I teraz maja bez pesela, wiec nawet urzednik nie znajdzie :)

To moze lepiej sie nie interesowac jeszcze z 10 lat ... no chyba, ze kare naloza, pismo do ciebie nie trafi (brak peselu), a komornik trafi :-)

J.

Data: 2019-04-08 02:42:57
Autor: przemek.jedrzejczak
Niewyrejestrowany samochód
-- To moze lepiej sie nie interesowac jeszcze z 10 lat ... no chyba, ze kare naloza, pismo do ciebie nie trafi (brak peselu), a komornik trafi :-)

heh przeciez takiego sztrucla widmo ktos moze naciagnac na oplaty parkingowe ... pohoduje (fikcyjnie) kilka lat potem odsprzeda roszczenia i bujaj sie z komornikiem :-)

Niewyrejestrowany samochód