Niewyrejstrowanie OC z przed 9 lat

Data: 2011-06-07 11:55:46
Autor: to
Niewyrejstrowanie OC z przed 9 lat
begin kowtow
Teraz ten Pan ktory wydawa³ mi
za¶wiadczenie poinformowa³ mnie ¿e nie zg³osi³em wyrejstrowania
ubezpieczenia z chwil± sprzeda¿y samochodu i bêdê musia³a zap³acic
zaleg³e sk³adki za 9 lat.

Bredził.

Data: 2011-06-07 06:14:19
Autor: ptoki
On Jun 7, 1:55 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
> [...]

> za¶wiadczenie poinformowa³ mnie ¿e nie zg³osi³em wyrejstrowania
> ubezpieczenia z chwil± sprzeda¿y samochodu i bêdê musia³a zap³acic

Bredził.

Hmmm, a co gdyby mu zaplacic co sobie zaspiewal a nastepnie oskarżyć o
wyłudzenie?
Czy moglby utracić mozliwość wykonywania zawodu w przypadku
przegranej?

Data: 2011-06-11 10:36:44
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 7 Jun 2011, ptoki wrote:

On Jun 7, 1:55 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin kowtow

Teraz ten Pan ktory wydawaÿÿ mi
zaÿÿwiadczenie poinformowaÿÿ mnie ÿÿe nie zgÿÿosiÿÿem wyrejstrowania
ubezpieczenia z chwilÿÿ sprzedaÿÿy samochodu i bÿÿdÿÿ musiaÿÿa zapÿÿacic
zalegÿÿe skÿÿadki za 9 lat.

Bredzi³.

Hmmm, a co gdyby mu zaplacic co sobie zaspiewal a nastepnie oskar¿yæ
o wy³udzenie?

  Pewnie upad³oby na "braku zamiaru".

pzdr, Gotfryd

Niewyrejstrowanie OC z przed 9 lat