Niewyważona opona?

Data: 2011-11-16 21:04:14
Autor: TomWi
Niewyważona opona?
W dniu 2011-11-16 20:27, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Kupiłem komplet używanych alufelg z używanymi oponami.
Pojechałem zestaw wyważyć i założyłem je.

Niestety tylna (bodajze) prawa opona robi podczas jazdy "ououououou" tak
jakby byla niewywazona. Problem w tym ze na kierownicy do 110km/h nic
nie czuc, ale za to slychac (co mnie denerwuje).

Opony zostaly zalozone "odwrotnie" tzn. tyl na przod i przod na tyl
(wzgledem poprzedniego sezonu poprzedniego wlasciciela).
Problem z zamiana przodu z tylem, czy jednak opona jest niewywazona?
Pomysły co zrobić?

Pozdrowienia,

Sprawdz rok produkcji tych opon.. Na oko mozesz przebadac czy nei ma jakiejs buly co jest dosc czeste przy starszych oponach

Niewyważona opona?