Niewyważona opona?

Data: 2011-11-16 22:19:59
Autor: X-Man
Niewyważona opona?
"Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> wrote in message news:ja12qs$m6o$1news.onet.pl...
Kupiłem komplet używanych alufelg z używanymi oponami.
Pojechałem zestaw wyważyć i założyłem je.
Niestety tylna (bodajze) prawa opona robi podczas jazdy "ououououou" tak jakby byla niewywazona. Problem w tym ze na kierownicy do 110km/h nic nie czuc, ale za to slychac (co mnie denerwuje).
Opony zostaly zalozone "odwrotnie" tzn. tyl na przod i przod na tyl (wzgledem poprzedniego sezonu poprzedniego wlasciciela).
Problem z zamiana przodu z tylem, czy jednak opona jest niewywazona?

a łożysko jest ok ?
auto na lewarek zdejmij koło i obróć pisatę ręką sprawdź czy chodzi lekko bez oporów, a koło jak ktoś już pisał wrzuć na przód i poczujesz jak coś nie tak jest

Pzdr
Piotrek

Niewyważona opona?