Nieza dobra ustawa o in vitro.

Data: 2015-07-23 11:37:31
Autor: Michał Szatański
Nieza dobra ustawa o in vitro.
 Ponoć ustawa o in vitro jest niedobra, bo można wg posła Jacka Kurskiego tak używać tej metody, że nie ma potrzeby niszczenia zarodków. Pytam się zatem (za niego) dlaczego takiej metody nie wprowadzono?

Data: 2015-07-23 20:55:55
Autor: Marek Czaplicki
Nieza dobra ustawa o in vitro.
Michał Szatański pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 23 lipca 2015 20:37:

 Ponoć ustawa o in vitro jest niedobra, bo moĹĽna wg posĹ‚a Jacka Kurskiego tak
 uĹĽywać tej metody, ĹĽe nie ma potrzeby niszczenia zarodkĂłw. Pytam siÄ™ zatem
 (za niego) dlaczego takiej metody nie wprowadzono?

Najpierw przed zadaniem pytania: Dlaczego "danej metody" nie wprowadzono? Zapytać by należało u źródła o szczegóły. Naprawdę po naszych wybrańcach spodziewać się już należy, że daliby radę z życiem na bezludnej wyspie. Znają się na wszystkim, albo robią takie wrażenie. :-)

Data: 2015-07-23 12:53:12
Autor: Michał Szatański
W dniu czwartek, 23 lipca 2015 19:55:58 UTC+1 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

>  używać tej metody, że nie ma potrzeby niszczenia zarodków. Pytam się zatem
>  (za niego) dlaczego takiej metody nie wprowadzono?

Najpierw przed zadaniem pytania: Dlaczego "danej metody" nie wprowadzono? Zapytać by należało u Ľródła o szczegóły. Naprawdę po naszych wybrańcach spodziewać się już należy, że daliby radę z życiem na bezludnej wyspie. Znaj± się na wszystkim, albo robi± takie wrażenie. :-)

 Pierdolisz sobie z u¶miechem swoje a to może chodzi o zabijanie dzieci..
Nie mieszkam w Warszawie, żebym mógł do Sejmu chodzić.

Data: 2015-07-23 21:00:41
Autor: Budzik
Nieza dobra ustawa o in vitro.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

> [...]

 Pierdolisz sobie z u¶miechem swoje a to może chodzi o zabijanie
 dzieci. Nie mieszkam w Warszawie, żebym mógł do Sejmu chodzić.

Dzieci?
Jeżeli wiesz o jakims zabitym dziecku, to zgłos to na policje, nie koniecznie w Warszawie.

Data: 2015-07-23 23:13:28
Autor: Michał Szatański
W dniu czwartek, 23 lipca 2015 22:00:42 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Dzieci?
Jeżeli wiesz o jakims zabitym dziecku, to zgłos to na policje, nie koniecznie w Warszawie.

 Ale to chyba musisz jakiego¶ lekarza zapytać, czy zabił czy dopiero zamierza, a może woli inn± metodę, ale prawo jest Ľle napisane. Nienarodzone dziecko.

Data: 2015-07-24 11:00:42
Autor: Budzik
[...]

A teraz spróbuj napisac to samo po polskiemu...

Data: 2015-07-24 06:52:26
Autor: Michał Szatański
W dniu pi±tek, 24 lipca 2015 12:00:42 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

>  zamierza, a może woli inn± metodę, ale prawo jest Ľle napisane..
>  Nienarodzone dziecko. > A teraz spróbuj napisac to samo po polskiemu...

 Nie wiem czy się zabija dziecko, może wie to lekarz. Po polsku, proszę.

Data: 2015-07-24 15:18:29
Autor: Marek Czaplicki
Nieza dobra ustawa o in vitro.
Michał Szatański pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 23 lipca 2015 21:53:

W dniu czwartek, 23 lipca 2015 19:55:58 UTC+1 uĹĽytkownik Marek Czaplicki
napisał:
> [...]

spodziewać się już należy, że daliby radę z życiem na bezludnej wyspie. Znają
siÄ™ na wszystkim, albo robiÄ… takie wraĹĽenie. :-)

 Pierdolisz sobie z uĹ›miechem swoje a to moĹĽe chodzi o zabijanie dzieci.
Nie mieszkam w Warszawie, żebym mógł do Sejmu chodzić.

Poseł Kurski zabija?

Data: 2015-07-24 06:51:35
Autor: Michał Szatański
W dniu pi±tek, 24 lipca 2015 14:18:33 UTC+1 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
Michał Szatański pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 23 lipca 2015 21:53:

> Nie mieszkam w Warszawie, żebym mógł do Sejmu chodzić.

Poseł Kurski zabija?

 Machaj±c palcem przyklepuje.

Data: 2015-07-26 18:36:45
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.07.2015 o 21:53, Michał Szatański pisze:

  Pierdolisz sobie z u¶miechem swoje a to może chodzi o zabijanie dzieci.
Nie mieszkam w Warszawie, żebym mógł do Sejmu chodzić.

Jakich dzieci?

Ach, to tak jak w tym kawale:

Dlaczego katoliczki nie robi± facetom "loda"?
Bo jak połkn± to jest to kanibalizm, a jak wypluj± - to aborcja!

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-08-01 18:18:46
Autor: Michał Szatański
W dniu niedziela, 26 lipca 2015 17:36:46 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]

Dlaczego katoliczki nie robi± facetom "loda"?
Bo jak połkn± to jest to kanibalizm, a jak wypluj± - to aborcja!

 Nie słyszałe¶ pewnie o chorobotwórczym skutku takiego seksu, nie pamiętam czy to nie był rak.
 A twoja sygnatura jest kłamliwa.

Data: 2015-08-02 04:00:22
Autor: Budzik
Nieza dobra ustawa o in vitro.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

 A twoja sygnatura jest kłamliwa.

Ide po chipsy :)

Data: 2015-08-06 10:37:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.08.2015 o 03:18, Michał Szatański pisze:

Dlaczego katoliczki nie robi± facetom "loda"?
Bo jak połkn± to jest to kanibalizm, a jak wypluj± - to aborcja!

  Nie słyszałe¶ pewnie o chorobotwórczym skutku takiego seksu,
nie pamiętam czy to nie był rak.

Oraz inwazja kosmitów.

  A twoja sygnatura jest kłamliwa.

Udowodnij.