Niezadowolony klient mBanku...

Data: 2009-07-17 05:08:32
Autor: szczurwa
Niezadowolony klient mBanku...
Data: 2009-07-17 18:28:06
Autor: mysiar
Niezadowolony klient mBanku...
szczurwa wrote:
http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/

zajefajnie sie to czyta, prawie sie popłakałem ze śmiechu.

pozdrawiam

Data: 2009-07-17 18:57:42
Autor: Chris
Dnia Fri, 17 Jul 2009 05:08:32 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/

Zawsze twierdziłem, że karty kredytowe s± dobre głównie dla poszukiwaczy
wrażeń ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-07-17 20:28:36
Autor: Wini
Niezadowolony klient mBanku...

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:h3qasb$bia$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie tylko karty - samo założenie konta też :(
Posiadam konto w PKOBP które jest dla mnie bardzo przyjazne itd.- tylko te opłaty:)
Pod wpływem lektury (również tej grupy) 18.06.2009 złożyłem wniosek o otwarcie rachunku z opcj± podpisania umowy w Mpunkcie. Natychmiast otrzymałem odpowiedĽ, że wniosek dotarł i dalsze informacje otrzymam poczt± email. Ponieważ w sprawie zapadła cisza, 26.06.2009 wysłałem zapytanie do BOK, co z wnioskiem? OdpowiedĽ - drog± email nie udzielamy takich informacji. Przedwczoraj zadzwoniłem na mlinię, co z wnioskiem. Wniosek jest, rozpatrzony, odezwie się kiedy¶ do mnie przedstawiciel mpunktu i zaprosi celem podpisania umowy. My¶lałem, że w XXI wieku będzie troszkę szybciej. Na telefon już nie czekam.

Pozdrawiam
Wini

Data: 2009-07-17 20:52:42
Autor: xbartx
On Fri, 17 Jul 2009 14:08:32 +0200, szczurwa <szczurwa@gmail.com> wrote:

http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/

Hmmm autor wtrÄ…ca coĹ› o swoim wolnym czasie, ze waĹĽny i w ogĂłle, ale z tego
posta to wynika, ze z niego niezły masochista jest, bo moim zdaniem po
pierwszej albo drugiej wpadce mógł iść gdzie indziej i problem z głowy.
Historia jak historia, peĹ‚no takich pewnie codziennie. Jedyne co ciekawe,  to
ta akcja z twitterem i jego klonem blipem - widać jak na dĹ‚oni, ĹĽe nowe  ĹşrĂłdĹ‚a
komunikacji działają nawet sprawnie.

--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough  Xenocide

Data: 2009-07-20 08:50:52
Autor: Jan Strybyszewski
szczurwa pisze:
http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/
\
Zlozyl wniosek na inny adres niz mial w mbanku... sam jest pizda

Data: 2009-07-20 10:33:08
Autor: Mariusz
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
szczurwa pisze:
> http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/
\
Zlozyl wniosek na inny adres niz mial w mbanku... sam jest pizda

 Mnie zawsze dziwia takie pojekiwania - akurat co do obslugi w mbanku nigdy
nie mialem zadnych wielkich zarzutow i z tego co wiem to tysiace podobnych mi
takze... Ostatnio nawet "zgubilem" sobie karte debetowa, zeby otrzymac
wreszcie normalna karte na pina bo to ciagle podpisywanie sie jest lekko
meczace i bezsensowne. Obsluga mojego "zlecenia" trwala doslownie trzy dni.
Tak samo bylo zawsze - ale jak widac zawsze znajda sie jacys "trudniejsi"...
Mozna narzekac na ich oprocentowania, fatalne subkonta, dojenie mPlanowcow -
ale na obsluge to juz chyba przegiecie...

--

Niezadowolony klient mBanku...