Niezadowolony klient mBanku...

Data: 2009-07-20 08:50:52
Autor: Jan Strybyszewski
Niezadowolony klient mBanku...
szczurwa pisze:
http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/
\
Zlozyl wniosek na inny adres niz mial w mbanku... sam jest pizda

Data: 2009-07-20 10:33:08
Autor: Mariusz
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
szczurwa pisze:
> http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/
\
Zlozyl wniosek na inny adres niz mial w mbanku... sam jest pizda

 Mnie zawsze dziwia takie pojekiwania - akurat co do obslugi w mbanku nigdy
nie mialem zadnych wielkich zarzutow i z tego co wiem to tysiace podobnych mi
takze... Ostatnio nawet "zgubilem" sobie karte debetowa, zeby otrzymac
wreszcie normalna karte na pina bo to ciagle podpisywanie sie jest lekko
meczace i bezsensowne. Obsluga mojego "zlecenia" trwala doslownie trzy dni.
Tak samo bylo zawsze - ale jak widac zawsze znajda sie jacys "trudniejsi"...
Mozna narzekac na ich oprocentowania, fatalne subkonta, dojenie mPlanowcow -
ale na obsluge to juz chyba przegiecie...

--

Niezadowolony klient mBanku...