"Niezależnie od dyscypliny razem walczymy!"

Data: 2011-05-20 13:37:43
Autor: matador
"Niezależnie od dyscypliny razem walczymy!"
#
"Niezależnie od dyscypliny razem walczymy!"- brzmi tytuł oświadczenia,
pod jakim podpisali się kibice 13 klubów żużlowych, czyli wszystkich
liczących się zorganizowanych grup sympatyków tego sportu. W pełni
solidaryzują się oni z kibicami piłkarskimi, a podczas najbliższej
ligowej kolejki zamierzają zorganizować na żużlowych stadionach
protesty przeciwko polityce rządu Tuska.
#

http://niezalezna.pl/10847-kibice-zuzla-razem-przeciwko-tuskowi

Czekam jeszcze na moją ukochaną siatkówkę.

matador.

Data: 2011-05-21 04:07:03
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:cd18f8c3-2045-41ba-9d45-6f9401efc5b1w21g2000yqm.googlegroups.com...
#
[...]

Pewnie się nie doczekasz, wśród nich nie ma kiboli.

--
stevep

"Niezależnie od dyscypliny razem walczymy!"