"Niezależny" Duda

Data: 2012-03-28 08:14:58
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Niezależny" Duda

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jksob9$l0o$1inews.gazeta.pl...
Przewodniczący też ma prawo wyrażać swoje poglądy, ja je wyrażam. Obecnie członkom związku najbliżej jest do PiS i Solidarnej Polski, jeśli zapoznają się z jej programem, bo ja tego programu jeszcze w rękach nie miałem - mówi Piotr Duda, szef "Solidarności" pytany przez nas o związki "S" z Solidarną Polską Zbigniewa Ziobry

Tak słucham tych działaczy solidarnościowych i dochodzę do wniosku, że obecna "Solidarność" to taka dawna PZPR. Metody i poglądy te same! Nareszcze sami zostaliście komuchami!

BBR

Data: 2012-03-28 08:31:56
Autor: Przemysław W
"Niezależny" Duda
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał

Tak słucham tych działaczy solidarnościowych i dochodzę do wniosku, że obecna "Solidarność" to taka dawna PZPR. Metody i poglądy te same! Nareszcze sami zostaliście komuchami!

BBR

Módlmy się za błyskotliwość umysłu hrabiego Bobrowskiego ;-)

Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

"Niezależny" Duda