Niezamówiona informacja handlowa/spam a usługa darmowa?

Data: 2013-05-16 14:02:37
Autor: Marian Paździoch
Niezamówiona informacja handlowa/spam a usługa darmowa?
Witam,

jak się ma do prawa otrzymywanie tzw. spamu reklamującego darmowe serwisy? Dodałem ogłoszenie na tablicę i po chwili przyszedł mi sms z reklamą innego, darmowego serwisu.Czy jest to w jakiś sposób zabronione przez prawo? Pojedyńczą sytuację bym zignorował, ale kilka dni później dodając ogłoszenie w innym serwisie znowu przyszła mi reklama tamtej strony.

Pozdrawiam,
M.

Niezamówiona informacja handlowa/spam a usługa darmowa?