Niezapłacony mandat

Data: 2009-09-03 13:08:43
Autor: ABC
Niezapłacony mandat
Dwa miesiące temu dostałem mandat na kwote 100zł za jazde bez zapiętych pasów. Zapomniałem zapłacic. Podobno ściąga to komornik z urzędu skarbowego. Czekać na niego czy szybciutko zapłacić puki jeszcze nie przyszedł i będzie spokój czy nawet jak zapłacę a on przyjdzie to coś naliczy?

Data: 2009-09-03 13:29:07
Autor: gom3z
Niezapłacony mandat
[...]

naliczy może ze 20 pln..
nie ma to jak kredyt na państwo wziąć ;-)

pozdr,

Data: 2009-09-03 14:04:24
Autor: R2r
Niezapłacony mandat
gom3z pisze:
[...]

Od mandatu jeszcze niedawno nie było odsetek, jedynie koszty egzekucji (ok.6 zł). Ale gdy komornik nie odwiedzi Cię osobiście ale wejdzie na konto, to oprócz kosztów komornika możesz zapłacić prowizję bankowi. A ta np. jakieś 3 lata temu w Pekao SA wynosiła 100,- od każdego tytułu wykonawczego... :-|

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-09-03 18:45:32
Autor: Brzezi
Niezapłacony mandat
czw, 03 wrz 2009 o 13:29 GMT, gom3z napisał(a):

[...]

Mi komornik za mandat policzyl ok 240zl oplat "manipulacyjnych"

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-09-03 19:40:52
Autor: atman
Niezapłacony mandat

Użytkownik "ABC" <xp@op.pl> napisał w wiadomości news:h7o83s$bq1$1inews.gazeta.pl...
Dwa miesiące temu dostałem mandat na

czekać + około  17 zł z najbliższego PIT-U

Data: 2009-09-03 23:23:08
Autor: Friend
Niezapłacony mandat
Użytkownik "atman" <robertsad@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7ov3o$26o$1news.wp.pl...

Użytkownik "ABC" <xp@op.pl> napisał w wiadomości news:h7o83s$bq1$1inews.gazeta.pl...
Dwa miesiące temu dostałem mandat na

czekać + około  17 zł z najbliższego PIT-U

Jak się wymsknie mandat w końcu roku to nawet korzystnie dal niektórych.
Czyli dla tych co mają zwrotki z PITa.

Miałem zaległy mandat i po złożeniu PIT byłem rozliczony w pierwszej kolejności.
Fakt trzeba się udać do US bo wzywają, ale tempo rozliczenia warte nawet dobrowolnego mandatu za pasy w październmiku/listopadzie.

Data: 2009-09-03 21:46:21
Autor: jigas
Niezapłacony mandat
ABC pisze:
[...]

wpłać na konto z mandatu, wydrukuj przelew i wyslij mu faksem, ze wpłaciłeś i niech sie kolo buja dalej ze swoją walizką:)

Data: 2009-09-03 23:17:23
Autor: Leszek Kowalski
Niezapłacony mandat

Użytkownik "jigas" <jigaman@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7p6ed$ofn$1inews.gazeta.pl...
ABC pisze:
[...]

W życiu dostałem 3 mandaty. Żadnego nie zapłaciłem, jednak każdy skutecznie jest ściąganay z zwrotu podatku z US.
Pierwszy 100zł ściągneli po dwóch latach i kosztów było 11zł. Teraz 200zł ściągneli w części (150zł bo tyle było zwrotu) i naliczyli 17zł kosztów. Kolejne 200zł które dostałem niedawno czeka na kolejny zwrot z US.

Leszek Kowalski

Data: 2009-09-04 09:20:56
Autor: Przemysław Gubernat
Niezapłacony mandat
ABC pisze:
[...]
Ja płacę jak tylko sobie przypomnę i ..... reszta mnie właściwie nie obchodzi.
Najczęściej płacę np. 1-go a przychodzi pismo z 2-go o wszczęciu egzekucji ;-)

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |

Niezapłacony mandat