Niezapłacony mandat

Data: 2009-09-03 13:29:07
Autor: gom3z
Niezapłacony mandat
Dwa miesiące temu dostałem mandat na kwote 100zł za jazde bez zapiętych pasów. Zapomniałem zapłacic. Podobno ściąga to komornik z urzędu skarbowego. Czekać na niego czy szybciutko zapłacić puki jeszcze nie przyszedł i będzie spokój czy nawet jak zapłacę a on przyjdzie to coś naliczy?

naliczy może ze 20 pln..
nie ma to jak kredyt na państwo wziąć ;-)

pozdr,

Data: 2009-09-03 14:04:24
Autor: R2r
Niezapłacony mandat
gom3z pisze:
[...]

Od mandatu jeszcze niedawno nie było odsetek, jedynie koszty egzekucji (ok.6 zł). Ale gdy komornik nie odwiedzi Cię osobiście ale wejdzie na konto, to oprócz kosztów komornika możesz zapłacić prowizję bankowi. A ta np. jakieś 3 lata temu w Pekao SA wynosiła 100,- od każdego tytułu wykonawczego... :-|

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-09-03 18:45:32
Autor: Brzezi
Niezapłacony mandat
czw, 03 wrz 2009 o 13:29 GMT, gom3z napisał(a):

[...]

Mi komornik za mandat policzyl ok 240zl oplat "manipulacyjnych"

Pozdrawiam
Brzezi

Niezapłacony mandat