Niezasądzone alimenty

Data: 2012-03-25 12:12:34
Autor: _ąćęłńóśźż.
Niezasądzone alimenty
BARDZO słusznie myślisz!!
Możecie zawrzeć umowę, ale być może lepiej byłoby wystąpić z Twojej strony do do sądu rejonowego z wnioskiem o przedsądową ugodę, koszt wniosku 40 zł.
Przy innym sposobie była może po Tobie polecieć kosztami (WPS liczone miesięcznie x 12, oj boli i adwokaci to kochają bo samograj).
I jak sam piszesz alimentami za 3 lata wstecz.
Poza tym czasem takie orzeczenie sądu się przydaje (jakieś inne długi itp.)

-- -- -
Chciałbym żeby sprawa była jasna finansowo i żeby były zasądzone alimenty. Nie chcę za 2 lata mieć do spłacenia kilkudziesięciu tysięcy długu wobec
mojej byłej.
Kupuję dziecku różne ubrania, pampersy, zabawki, itp. i wiem, że powinienem
zbierać wszystkie paragony / faktury VAT, bo gdy przyjdzie czas ewentualnego rozliczenia to chyba będę mógł to wszystko "odliczyć"?
Co zrobić?

--

Niezasądzone alimenty