Niezaskarżalne postanowienie sądu

Data: 2010-07-17 12:05:41
Autor: Alicja
Niezaskarżalne postanowienie sądu
Witam,

Sąd Okręgowy wydał postanowienie o zabezpieczeniu dowodów, na
postanowieniu widniało że postanowienie jest niezaskarżalne.
Strona przeciwna wniosła na to niezaskarżalne postanowienie zażalenie,
a Sąd Okręgowy przekazał to zażalenie strony przeciwnej na
niezaskarżalne postanowienie do Sądu Apelacyjnego. Sąd Apelacyjny
zwrócił się do Sądu Okręgowego o wyjaśnienia i zaczął rozpatrywać to
niezaskarżalne postanowienie.
Jakie przepisy prawne regulują te kwestie ?
Wydaje mi się że niezaskarżalnego postanowienia nie ma kompetencji
zmieniać ani sąd który wcześniej wydał niezaskarżalne postanowienie,
ani też sąd odwoławczy, czy mam rację ?

Pozdrawiam - Alicja

Data: 2010-07-18 06:20:30
Autor: Alicja
On 17 Lip, 21:05, Alicja <des...@e-mail.net.pl> wrote:
[...]

Czy naprawdę nikt nie potrafi na to nic odpowiedzieć ???
Bardzo zależy mi na Waszych sugestiach .

Pozdrawiam - Alicja

Data: 2010-07-18 14:00:24
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 18 Jul 2010 06:20:30 -0700, Alicja napisał(a):

Czy naprawdę nikt nie potrafi na to nic odpowiedzieć ??? Bardzo zależy
mi na Waszych sugestiach .

Kobieto, jest niedziela, część ludzi gdzieś się wałkuje -- bez przesady. Jeśli naprawdę aż tak bardzo Ci zależy na opinii, to idź do kancelarii.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-07-18 07:39:08
Autor: Alicja
[...]

A masz kancelarię ?
I Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć to po co się wcinasz ?

Pozdrawiam - Alicja

Data: 2010-07-18 17:02:54
Autor: Animka
W dniu 2010-07-18 16:39, Alicja pisze:

[...]

No właśnie. Olgierd jest windykatorem.

--
animka

Data: 2010-07-18 20:58:32
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 18 Jul 2010 17:02:54 +0200, Animka napisał(a):

No właśnie. Olgierd jest windykatorem.

Nie używaj słów, których nie rozumiesz ;-)

Data: 2010-07-18 23:04:45
Autor: Alek
Niezaskarżalne postanowienie sądu
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał

No właśnie. Olgierd jest windykatorem.

Nie używaj słów, których nie rozumiesz ;-)

Miałaby zamilknąć na wieki?

Data: 2010-07-20 18:04:59
Autor: Jotte
Niezaskarżalne postanowienie sądu
W wiadomości news:i1vq9h$i5t$1news.onet.pl Alek
<alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

No właśnie. Olgierd jest windykatorem.
Nie używaj słów, których nie rozumiesz ;-)
Miałaby zamilknąć na wieki?
Niegłupi pomysł.

--
Jotte

Data: 2010-07-18 17:15:11
Autor: SDD

Użytkownik "Alicja" <design@e-mail.net.pl> napisał w wiadomości news:0f150579-2f37-4bbf-b4d4-5283ad44b1e4s9g2000yqd.googlegroups.com...

A masz kancelarię ?
I Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć to po co się wcinasz ?

Jesli bedziesz sie zachowywala tak bezczelnie i po chamsku, to nikt Ci tu nie odpowie!

SDD

Data: 2010-07-18 19:42:58
Autor: Młotkowy
W dniu 2010-07-18 17:15, SDD pisze:
[...]

A Ty potrafiłbyś odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie?

--
Dziękuję. Pozdrawiam.            Młotkowy

Data: 2010-07-18 21:14:55
Autor: AW
napisał w wiadomości

[...]

To może ty odpowiesz tej uroczej damie?
Nie potrafisz?

AW

Data: 2010-07-18 17:19:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-17 21:05, Alicja pisze:

Wydaje mi się że niezaskarżalnego postanowienia nie ma kompetencji
zmieniać ani sąd który wcześniej wydał niezaskarżalne postanowienie,
ani też sąd odwoławczy, czy mam rację ?

Masz rację.  Wydaje ci się.

No i jesteś głupia !

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-07-18 08:45:29
Autor: Alicja
On 18 Lip, 17:19, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
> [...]

> Wydaje mi się że niezaskarżalnego postanowienia nie ma kompetencji
> zmieniać ani sąd który wcześniej wydał niezaskarżalne postanowienie,

Rafał "SP" Gil -http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWERhttp://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocyklihttp://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

Skoro tylko na tyle cię stać mądralo, to lepiej trollu spadaj na
drzewo...

Data: 2010-07-19 00:49:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-18 17:45, Alicja pisze:

Skoro tylko na tyle cię stać mądralo, to lepiej trollu spadaj na
drzewo...

Zdynamizuj ślimaka papciowi chmielowi.

Data: 2010-07-18 17:22:00
Autor: Animka
[...]

Proszę podać tej Alicji konkretną podstawę prawną. Ty sobie tylko gdybasz i obrażasz.
Nie wiesz, nie znasz się to się nie odzywaj.

--
animka

Data: 2010-07-21 11:07:45
Autor: TomekK
[...]

Nie. W pierwszym przypadku masz rację, sąd I instancji powinien odrzucić zazalenie na postanowienie niezaskarzalne, jakim jest postanowienie o zabezpieczeniu dowodow. Jest jednak mozliwosc zmiany orzeczenia, otoz sąd drugiej instancji, na wniosek strony, rozpoznaje również te postanowienia sądu pierwszej instancji, które nie podlegały zaskarżeniu w drodze zażalenia, a miały wpływ na rozstrzygnięcie sprawy (art. 380 kpc).

Czy takie wyjaśnienie jest satysfakcjonujące ?

Niezaskarżalne postanowienie sądu