Niezatapialna Ewa Stankiewicz

Data: 2012-06-06 12:26:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Niezatapialna Ewa Stankiewicz
Niezniszczalna, niezatapialna i niereformowalna, acz parafialna Ewa Stankiewicz namawia do zastawienia na przybyszów przemyślnej pułapki.

"Euro 2012 - apeluje pani Ewa - to niepowtarzalna okazja, aby dotrzeć do opinii międzynarodowej z informacjami na temat katastrofy".

Należy więc drukować ulotki i wciskać je gościom, zwłaszcza zaś ruskim gościom. Niech wiedzą gdzie są i co nas boli. Na ulotkach znajdzie się pewnie zdjęcie niezaprzeczalnej urody betonowej makiety Tu 154 z Kaczyńskim i Gosiewskim w oknach, która stoi sobie i straszy na jakimś zadupiu bodaj w świętokrzyskim. To z pewnością zrobi wrażenie, większe niż Wojtyła-krasnal w niemieckim ogrodzie. Szczerze mówiąc ów "pomnik" jest tak piękny, sugestywny i wymowny, że wprost zwala z nóg.

Nie wiem co na to ci przybysze, acz zadziwia mnie po wielokroć moc olbrzymia jaka drzemie i mruczy w tej mocarnej i walecznej dziennikarce. Taką mocą dysponują często  ludzie obłąkani, zwłaszcza w fazie maniakalnej. To siła potężna i nieobliczalna, która chorym pozwala walczyć i stawiać skuteczny opór nawet kilku barczystym pielęgniarzom. No i jeszcze jedno... Jak sądzicie, co ci goście z tymi ulotkami zrobią, no i gdzie je sobie wsadzą? Pooolska białoczeeeerwoni!!!?
środa, 06 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2729.html

Data: 2012-06-06 12:36:10
Autor: mkarwan

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fcf303c$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
środa, 06 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2729.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Niezatapialna Ewa Stankiewicz