Data: 2009-07-27 16:04:25 | |
Autor: huck | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur | |
Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości news:7j9r65tg9kgj0bhha7ivu8b6h1potmiuol4ax.com... http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6861210,Wadliwy_skuter_z_Carrefoura.html?skad=rsse tam klient to kolejny łowca super okazji który nie czyta precli :-) a na marginesie faktycznei te chinskie skuty to jakość maja gówniana onegdaj naprawiałem taka machinu i : 1.srubki i gwinty to oni chyba z plasteliny robia, M6 zrywam za pomoca 10 cm klucza 2.chyba maja problemy z miedzia w tych chinach bo przekroje kabli to jak telefoniczne prawie 3.w nie katowanym skucie silnik sie skonczył po 6000 km okej to 50tka, rozumiem wał ale dlaczego gaznik ?? i to był skut za 4000 zł a nie za dwa ..... porównujac jakośc duzo ponizej niegdysiejszych polskich rometów a jakośc enerdowskiego simsona to w sferze marzeń pozdroo huck |
|
Data: 2009-07-27 16:17:21 | |
Autor: BartekGSXF | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur | |
Użytkownik "huck" <280kph@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4kcns$n0b$1nemesis.news.neostrada.pl... Mustafa Ci nie uwierzy.Dla nieklikatych, skut sie zjebal, a sprzedawca ma klienta w dupie.e tam pozdr BartekGSXF |
|
Data: 2009-07-27 17:55:20 | |
Autor: Jacot | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfu r | |
"huck" <280kph@wp.pl> wrote:
1.srubki i gwinty to oni chyba z plasteliny robia, M6 zrywam za pomoca 10 cm klucza To ta sama stal co bieznie niektorych chinskich lozysk. 2.chyba maja problemy z miedzia w tych chinach bo przekroje kabli to jak telefoniczne prawie Z kablami to oni w ogole maja jakies problemy technologiczne, juz przywyklem, ze nawet jesli jakis sprzet ogolnie jest nie od rzeczy, to gwarantowanie kabel dozna zaburzen w przewodzeniu w czasie nieodleglym. O przekrojach... na takie "kable rozruchowe" w handlu co maja oznaczenia 125A, 200A, 400A... trzeba klienta uprzedzac, zeby nie pomyslal ze to ma cos wspolnego z amperami bo kabel o przekroju 1,5 stopilny sie na samo wspomnienie o 400 amperach... porównujac jakośc duzo ponizej niegdysiejszych polskich rometów a jakośc enerdowskiego simsona to w sferze marzeń No romet to romet, wal przezywal 6 do 10 walow simsonowskich... nie bez przyczyny przecie:) Taki chinczyk to pewnie nizej 12 koni nie schodzi, tak? ;) Ja mysle, ze te chinczyki to obowiazkowo powinny miec jakies oznaczenia klasy jakosci, powiedzmy niebieskie to 'standard', zielone to 'pro" itd. - latwiej byloby sie chlopakom rozeznac, bo taki sprzedawca to wezmie ile sie mu uda ale przenigdy sie nie przyzna ile zaplacil za to w hurcie i jaki to sort. No i kto wie, czy jakby od razu nie robic tego co sie bankowo robilo z produkcja romet: nowke sztukie trzeba bylo rozebrac i ewentualnie oczyscic, usunac braki i wybraki a potem to juz mozna bylo jezdzic az do samego konca prawie bezawaryjnie. W niskobudzetowym chinczyku, jakby tak wymienic na wstepie lozyska, simeringi, pierscienie, cylinder itd. na jakies prawdziwe to moze by to jezdzilo dluzej niz wloskie? -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.jacot.ath.cx/ |
|
Data: 2009-07-27 18:03:27 | |
Autor: Jasio | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur | |
Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości news:klir65dj99un5ilbjgvd2jksfhk5jiojb14ax.com...
"huck" wrote: porównujac jakośc duzo ponizej niegdysiejszych polskich rometów a jakośc A rozwiniesz to o simsonach i rometach? No i kto wie, czy jakby od razu nie robic tego co sie bankowo robilo z Zdziwisz się, ale jest _importer_, który tak robi. Dawniej był producentem, ale skończył tak jak Romet. Sprowadza motocykle, rozbiera je, a potem składa według europejskich standardów. Ceny są mniej więcej w połowie między markowymi, a chińszczyzną, która jednakowoż na rynki mniej wschodzące niż Polska jest jednak lepszej jakości. Firma nazywa się CCM a to jej strona internetowa: http://www.ccmmotorcyclesuk.com/ Niestety, ale na koniec łyżka dziegciu - firma działa w Wielkiej Brytanii. W niskobudzetowym chinczyku, jakby tak wymienic na wstepie lozyska, Wiesz, możnaby zamawiać trochę droższe, ale kto by to w Polsce kupił? -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-07-27 20:39:04 | |
Autor: Jacot | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfu r | |
"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
A rozwiniesz to o simsonach i rometach? W sensie, ze mam przeliterowac ?;) Sprowadza motocykle, rozbiera je, a potem składa według europejskich standardów. O pacz, od dziecka czulem, ze tak da sie:) Niech no szybko przelicze kase... moze ja bym sie tym zajal?;) Wiesz, możnaby zamawiać trochę droższe, ale kto by to w Polsce kupił? Po cichu sadze lub mam nadzieje, ze Arkus-Romet tak wlasnie kombinuje albo ma zamiar. Mustafa zaraz dopowie Ci reszte. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ |
|
Data: 2009-07-27 19:51:49 | |
Autor: Jasio | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur | |
Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości news:nqsr65pm2e7l9urc0m0qjpc8e3aufq7f6j4ax.com... "Jasio" wrote: Romet po prostu lepszy był jakościowo niż simson, tak? Wiesz, możnaby zamawiać trochę droższe, ale kto by to w Polsce kupił? Znaczy taką wersję "niebieską" wprowadzą? Nie-e, wątpię szczerze. Nie przy tych marżach, jakie mają teraz. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-07-27 21:27:56 | |
Autor: Jacot | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfu r | |
"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
Romet po prostu lepszy był jakościowo niż simson, tak? A gdzie ja to powiedzialem?;) Parchatego podwozia i jego rozwiazan "zastepczych", ktorych nawet chinczyk wspolczesny by sie wstydzil nigdym nie chwalil:) Mowilem o wale, skrzynia biegow 2biegowa w porownaniu do S51 zreszta tez. Nie wiem czy to jest kwestia lepszosci jakosciowej, bo o ile mie pamiec nie myli to nie udalo sie tu zdefiniowac jednoznacznie tego pojecia. Wiec mowie tylko o trwalosci. Ta zas wynika w wiekszej albo najwiekszej czesci z obciazenia, w pomniejszej z zastosowanych rozwiazan konstrukcyjnych. Zastosowane materialy srednio po rowno - znaczy w obu przypadkach wlasciwe;) Wal w rometowatych jest nie do zajebania, w simsonach jest. W motocyklu 50ccm zaleznosc trwalosci od wydajnosci silnika jest widoczna jak na dloni, nagiej i nieowlosionej. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ |
|
Data: 2009-07-27 13:31:52 | |
Autor: Lukasz Baranski | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la ke rfur | |
Wal w rometowatych jest nie do zajebania, w simsonach jest. Tylko dochodzi kwestia o jakim wale wlozonym do Simsona mowisz. Bo chyba nie o DDR a chinskim wlasnie. A swoja droga to ciekawych prawd mozna sie doszukac w komentarzach tego arta: Na skuter trzeba dać co najmniej 4-5 tysięcy i kupować taki, który jest hmmm, ciekawe. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Lukasz Baranski Honda NT650V1 Deauville, Warszawa |
|
Data: 2009-07-27 23:16:28 | |
Autor: Ivam | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur | |
"Lukasz Baranski" <gorry@o2.pl> wrote in message news:69e3e23a-c2c2-46d3-b38f-ef5d34d5d596s31g2000yqs.googlegroups.com...
Na skuter trzeba dać co najmniej 4-5 tysięcy i kupować taki, który jest Chodzi ogolnie o to, ze nieraz male 4T wcale trwaloscia nie grzeszyly - malutenki silnik, wiec i zawory male, krzywki male, delikatne to wszystko i w ogole... niemniej tak bylo niegdys, teraz wydaje mi sie, ze juz zaczyna byc "normalnie" ;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-07-28 02:51:19 | |
Autor: Jacot | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfu r | |
Lukasz Baranski <gorry@o2.pl> wrote:
Tylko dochodzi kwestia o jakim wale wlozonym do Simsona mowisz. Mam praktyke tylko w oryginalnych z suhl wiec o innych sie nie wypowiadam. Dosyc duza praktyke;) A Ty? -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ |
|
Data: 2009-07-28 08:35:01 | |
Autor: fv | |
Niezawdono?ć chinskiej mysli techni czla a'la kerfur | |
Jacot wrote:
O przekrojach... na takie "kable rozruchowe" w handlu co Oj bo nie rozumiesz. To jest kabel do rozrusznika z półki obok. 400A Made in China. -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |