Data: 2011-02-12 23:09:41 | |
Autor: stabillo | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?
|
|
Data: 2011-02-12 23:04:03 | |
Autor: masti | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
Dnia pięknego Sat, 12 Feb 2011 23:09:41 +0100 osobnik zwany stabillo
wystukał: Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki tdi i cd wyznaczają producentów :) -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2011-02-13 00:05:04 | |
Autor: Lewis | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-13 00:04, masti pisze:
Dnia pięknego Sat, 12 Feb 2011 23:09:41 +0100 osobnik zwany stabillo Pewnie chodziło mu o PD i CR ;) -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-02-13 00:15:15 | |
Autor: stabillo | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ij73n1$kck$1news.onet.pl... Pewnie chodziło mu o PD i CR ;) ok, na pompowtryskiwaczach i common rail, chyba wiadomo o co cho :) |
|
Data: 2011-02-13 13:30:18 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-13 00:15, stabillo pisze:
Użytkownik "Lewis"<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości PD się skończyły. Już nawet VW uznał, że to była ślepa droga. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-02-13 13:42:16 | |
Autor: J.F. | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
On Sun, 13 Feb 2011 13:30:18 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
W dniu 2011-02-13 00:15, stabillo pisze: Wymiana za drogo kosztuje, a przeciez na wtryskiwaczach i cxewkach zarabia sie najwiecej :-) J. |
|
Data: 2011-02-12 23:13:10 | |
Autor: P_ablo | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:ij70f5$a78$1news.onet.pl...
Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa najmniej zawodne w silnikach tdi i cd? Niezawodny i diesel to oksymoron... Z racji tematyki grupy takich nie uzywamy! -- Picasso |
|
Data: 2011-02-13 00:03:59 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-12 23:13, P_ablo pisze:
Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomości Bez przesady. Większość jeżdżących u nas (a sprowadzonych zza Odry) diesli w wieku 7-8 lat ma na kołach jakieś ~300-400kkm, a nie ~120-150, które wskazuje licznik. I jakoś te samochody jeżdżą. Usterki związane z silnikiem zaczynają wychodzić, to fakt. Ale benzyny z takim przebiegiem też bezawaryjne nie są. Minusem diesli są droższe części (sprzęgła wymieniane razem z kołem dwumasowym, wtryski, pompy wtryskowe). -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-02-13 10:28:20 | |
Autor: P_ablo | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:ij73l8$eo5$1news.dialog.net.pl...
Male porownanie - Sprinter CDI i LT 2.0 benzyna + CNG. W sprinterze juz 2 razy robilem wtryskiwacze w tym raz byla regenerowana cala glowica i robiona turbosprezarka, przebieg 280 tys. LT jezdzi i jezdzi i zepsuc sie nie chce - olej i gaz, gaz i olej, czasami klocki - na blacie 250 tys... Przy ogolnym tredzie w ktorym zarabia sie na serwisie nie na samym produkcie, psujace sie diesle i chore ceny na czesci sa na reke producentom i to co jest im na reke jest promowane. Po malu diesel bedzie mial sens tylko w duzych samochodach ciezarowych - wystarczy policzyc. -- Picasso |
|
Data: 2011-02-13 01:40:30 | |
Autor: mffd a | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
On 12 Lut, 23:09, "stabillo" <cas...@onet.eu> wrote:
Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa To ja polecam Focusa. Wersj± kombi 1.8tdci z połowy 2004 przejechałem 195000km (do 2009) głównie trasami. Przy 90000km do wymiany łożysko prawe przód, przy 170000km uszkodziło się cięgno w drzwiach kierowcy, ale dało się otworzyć i zamkn±ć. O dziwo (jak na nasze polskie drogi) nic nie było robione przy zawieszeniu (trasa robi swoje). Spalanie ¶rednie 6L/100km. Jak na FF żadnych problemów z rud± (cały czas pod chmurk±), dwumas±, wtryskami i turbin±. Ta ostatnia traktowana na zimno łagodnie, a po robocie należycie chłodzona. MirekFD |
|
Data: 2011-02-14 09:19:31 | |
Autor: The_EaGle | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-13 10:40, mffd a pisze:
On 12 Lut, 23:09, "stabillo"<cas...@onet.eu> wrote: To ja jestem lepszy. FF I tdci mam od nowo¶ci od 2004r i na liczniku 260 tys. Wła¶cie przygotowywuje się do wymiany rozrz±du (paska) po raz drugi tym razem z pomp± wody. Z awarii: - padnięte łożysko podpory półosi (na gwarancji) - ogrzewanie lusterka (na gwarancji) - sprzęgiełko przy alternatorze (z wymian± 700zł) - układ do centralnego zamka (z wymian± w ASO 700zł) - wycieraczki (do naprawy mechanizm) (około 150-200zł) i tyle. Po za tym tarcze, klocki, raz sprzęgło i koło dwu-masowe przy 150tys km. Co do zawieszenia to z przodu NIC. Z tyły wymieniony gumowy odbój za 30zł. Wydech - fabryczny. Turbina oryginalna tylko bałwanki (elastyczne ł±czniki co 2 lata trzeba wymieniać.) W porównaniu do hondy i mitsubishi to ford jest zdecydowanie bardziej niezawodny. Silnik nie zużywa oleju po między wymianami co 20 tys km... Z uwagi na przebieg nie zamierzam go w ogołe sprzedawać - zostanie jakie drugie auto. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-02-14 05:01:12 | |
Autor: grzech | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
To ja jestem lepszy. FF I tdci mam od nowo¶ci od 2004r i na liczniku 260 Skoro się przechwalamy;) almera z 01 r. z takim samym przebiegiem nadal na: m.in oryginalnej pompie paliwa, rozrz±dzie, wydechu i turbinie. wymieniona chłodniczka oleju, przepływka, pompa wody i drobiazgi w przednim zawieszeniu, klocki, tarcze. Spalanie jak to w dizlu - 900-1000km na baku, oleju co 10 tys zawsze tyle wylane co wlane. aaa - i korek na chłodnicy wymieniony bo gumka sparciała:) pozdrawiam grzech nyska |
|
Data: 2011-02-14 17:37:35 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-14 14:01, grzech pisze:
Skoro się przechwalamy;) 10 lat na oryginalnym rozrz±dzie ?? masz naprawdę duuuuużo szczę¶cia ;P Cóż do odważnych ¶wiat należy ;P Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-02-15 00:22:41 | |
Autor: grzech | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
10 lat na oryginalnym rozrz±dzie ?? masz naprawdę duuuuużo szczę¶cia ;P łańcuch to nie pasek:) grzech nyska |
|
Data: 2011-02-15 11:06:16 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-14 17:37, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2011-02-14 14:01, grzech pisze: Primera '95 też rozrz±d oryginał. Z ciekawostek, oryginalna jest też m.in. pompa wody, wydech (za wyj±tkiem ł±cznika), katalizator działa (zbadane!) W ogóle z rzeczy "nieeksploatacyjnych" to padł mi alternator, moduł zapłonowy, pompa paliwa i... chyba tyle? Oraz chłodnica przegniła i kilka rurek też wymieniłem. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci gts /kropka/ pl | lub cało¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2011-02-15 03:17:14 | |
Autor: grzech | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
Primera '95< hi - co nissan to nissan:)) napisz jaki silnik bo pompa paliwa w dieselu zdeczko się różni:) grzech nyska |
|
Data: 2011-02-14 09:47:29 | |
Autor: DoQ | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-14 09:19, The_EaGle pisze:
W porównaniu do hondy i mitsubishi to ford jest zdecydowanie bardziej Mam podobne wnioski po eksploatacji japończyka, ciekawe... ;) Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com |
|
Data: 2011-02-13 15:34:12 | |
Autor: rafal000 | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 12.02.2011 23:09, stabillo pisze:
Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa A ja polecam JTD fiata. Po 165 tyś żadnych problemów, spalanie bardzo niskie (nawet 1200 km na 52 litrowym baku), nie żre oleju... jedynie EGR właśnie po 120 - 180 kkm się zapycha, ale jego wyczyszczenie to 45 minut z demontażem/montażem do wykonania w każdym garażu. Sąsiad miał mareę z takim silnikiem i jakieś 1,5 roku temu oddał ją ojcu gdy na liczniku było ponad 290 tyś przebiegu. Nadal regularnie pod domem widuje to auto a więc silnik służy kolejnej osobie i ma już pewnie grubo ponad 300 kkm :) |
|
Data: 2011-02-13 22:46:09 | |
Autor: Bugatti | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
Użytkownik "stabillo" napisał w wiadomo¶ci:
Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa najmniej zawodne w silnikach tdi i cd? Absolutnie wszystkie te które stoj± w garażu i odk±d tam s±, nie widziały spalania stukowego...absolutnie ;> Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2011-02-14 11:00:01 | |
Autor: Jan-xx | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
Ale wymyslaja... 200 - 300 tys. km to przebiegi, ktore zrobi bez problemu wiekszosc wspolczesnych samochodow. Niech ktos napisze, ze zrobil milion lub wiecej - wtedy bedzie mozna dyskutowac o niezawodnosci. Nawet moja Nexia ma 300 tys., jeszcze jezdzi i nie bylo jakichs dramatycznych napraw. Tez mi wyczyn.
-- Jan-xx |
|
Data: 2011-02-14 12:39:43 | |
Autor: The_EaGle | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-14 12:00, Jan-xx pisze:
Ale wymyslaja... 200 - 300 tys. km to przebiegi, ktore zrobi bez Kiedyś czytałem opis renault master 2.8DTI 115KM (silnik iveco z bezpośrednim wtryskiem) gdzie kierowca pisał o 860tys km przebiegu. W tym czasie z poważniejszych awarii to turbina padła przy 660tys km... Jak znajdę to podeślę linka. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-02-14 17:13:43 | |
Autor: Inead | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
a te od TYRA to wogĂłle, po milionie dopiero dotarty. |
|