Data: 2011-02-12 23:13:10 | |
Autor: P_ablo | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
U¿ytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij70f5$a78$1news.onet.pl...
Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa najmniej zawodne w silnikach tdi i cd? Niezawodny i diesel to oksymoron... Z racji tematyki grupy takich nie uzywamy! -- Picasso |
|
Data: 2011-02-13 00:03:59 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-12 23:13, P_ablo pisze:
Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomości Bez przesady. Większość jeżdżących u nas (a sprowadzonych zza Odry) diesli w wieku 7-8 lat ma na kołach jakieś ~300-400kkm, a nie ~120-150, które wskazuje licznik. I jakoś te samochody jeżdżą. Usterki związane z silnikiem zaczynają wychodzić, to fakt. Ale benzyny z takim przebiegiem też bezawaryjne nie są. Minusem diesli są droższe części (sprzęgła wymieniane razem z kołem dwumasowym, wtryski, pompy wtryskowe). -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-02-13 10:28:20 | |
Autor: P_ablo | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:ij73l8$eo5$1news.dialog.net.pl...
Male porownanie - Sprinter CDI i LT 2.0 benzyna + CNG. W sprinterze juz 2 razy robilem wtryskiwacze w tym raz byla regenerowana cala glowica i robiona turbosprezarka, przebieg 280 tys. LT jezdzi i jezdzi i zepsuc sie nie chce - olej i gaz, gaz i olej, czasami klocki - na blacie 250 tys... Przy ogolnym tredzie w ktorym zarabia sie na serwisie nie na samym produkcie, psujace sie diesle i chore ceny na czesci sa na reke producentom i to co jest im na reke jest promowane. Po malu diesel bedzie mial sens tylko w duzych samochodach ciezarowych - wystarczy policzyc. -- Picasso |
|