Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady

Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady

Data: 2011-02-12 23:13:10
Autor: P_ablo
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
U¿ytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij70f5$a78$1news.onet.pl...
Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?

Niezawodny i diesel to oksymoron...
Z racji tematyki grupy takich nie uzywamy!

--
Picasso

Data: 2011-02-13 00:03:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
W dniu 2011-02-12 23:13, P_ablo pisze:
Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomości
news:ij70f5$a78$1news.onet.pl...
Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki
sa najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?

Niezawodny i diesel to oksymoron...

Bez przesady. Większość jeżdżących u nas (a sprowadzonych zza Odry) diesli w wieku 7-8 lat ma na kołach jakieś ~300-400kkm, a nie ~120-150, które wskazuje licznik. I jakoś te samochody jeżdżą. Usterki związane z silnikiem zaczynają wychodzić, to fakt. Ale benzyny z takim przebiegiem też bezawaryjne nie są. Minusem diesli są droższe części (sprzęgła wymieniane razem z kołem dwumasowym, wtryski, pompy wtryskowe).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-02-13 10:28:20
Autor: P_ablo
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:ij73l8$eo5$1news.dialog.net.pl...

Bez przesady. Większość jeżdżących u nas (a sprowadzonych zza Odry) diesli w wieku 7-8 lat ma na kołach jakieś ~300-400kkm, a nie ~120-150, które wskazuje licznik. I jakoś te samochody jeżdżą. Usterki związane z silnikiem zaczynają wychodzić, to fakt. Ale benzyny z takim przebiegiem też bezawaryjne nie są. Minusem diesli są droższe części (sprzęgła wymieniane razem z kołem dwumasowym, wtryski, pompy wtryskowe).

Male porownanie  - Sprinter CDI i LT 2.0 benzyna + CNG. W sprinterze juz 2 razy robilem wtryskiwacze w tym raz byla regenerowana cala glowica i robiona turbosprezarka, przebieg 280 tys. LT jezdzi i jezdzi i zepsuc sie nie chce - olej i gaz, gaz i olej, czasami klocki - na blacie 250 tys...

Przy ogolnym tredzie w ktorym zarabia sie na serwisie nie na samym produkcie, psujace sie diesle i chore ceny na czesci sa na reke producentom i to co jest im na reke jest promowane.  Po malu diesel bedzie mial sens tylko w duzych samochodach ciezarowych - wystarczy policzyc.

--
Picasso

Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona