Data: 2011-02-13 01:40:30 | |
Autor: mffd a | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
On 12 Lut, 23:09, "stabillo" <cas...@onet.eu> wrote:
Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa To ja polecam Focusa. Wersją kombi 1.8tdci z połowy 2004 przejechałem 195000km (do 2009) głównie trasami. Przy 90000km do wymiany łożysko prawe przód, przy 170000km uszkodziło się cięgno w drzwiach kierowcy, ale dało się otworzyć i zamknąć. O dziwo (jak na nasze polskie drogi) nic nie było robione przy zawieszeniu (trasa robi swoje). Spalanie średnie 6L/100km. Jak na FF żadnych problemów z rudą (cały czas pod chmurką), dwumasą, wtryskami i turbiną. Ta ostatnia traktowana na zimno łagodnie, a po robocie należycie chłodzona. MirekFD |
|
Data: 2011-02-14 09:19:31 | |
Autor: The_EaGle | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-13 10:40, mffd a pisze:
On 12 Lut, 23:09, "stabillo"<cas...@onet.eu> wrote: To ja jestem lepszy. FF I tdci mam od nowości od 2004r i na liczniku 260 tys. Właście przygotowywuje się do wymiany rozrządu (paska) po raz drugi tym razem z pompą wody. Z awarii: - padnięte łożysko podpory półosi (na gwarancji) - ogrzewanie lusterka (na gwarancji) - sprzęgiełko przy alternatorze (z wymianą 700zł) - układ do centralnego zamka (z wymianą w ASO 700zł) - wycieraczki (do naprawy mechanizm) (około 150-200zł) i tyle. Po za tym tarcze, klocki, raz sprzęgło i koło dwu-masowe przy 150tys km. Co do zawieszenia to z przodu NIC. Z tyły wymieniony gumowy odbój za 30zł. Wydech - fabryczny. Turbina oryginalna tylko bałwanki (elastyczne łączniki co 2 lata trzeba wymieniać.) W porównaniu do hondy i mitsubishi to ford jest zdecydowanie bardziej niezawodny. Silnik nie zużywa oleju po między wymianami co 20 tys km... Z uwagi na przebieg nie zamierzam go w ogołe sprzedawać - zostanie jakie drugie auto. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-02-14 05:01:12 | |
Autor: grzech | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
To ja jestem lepszy. FF I tdci mam od nowości od 2004r i na liczniku 260 Skoro się przechwalamy;) almera z 01 r. z takim samym przebiegiem nadal na: m.in oryginalnej pompie paliwa, rozrządzie, wydechu i turbinie. wymieniona chłodniczka oleju, przepływka, pompa wody i drobiazgi w przednim zawieszeniu, klocki, tarcze. Spalanie jak to w dizlu - 900-1000km na baku, oleju co 10 tys zawsze tyle wylane co wlane. aaa - i korek na chłodnicy wymieniony bo gumka sparciała:) pozdrawiam grzech nyska |
|
Data: 2011-02-14 17:37:35 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-14 14:01, grzech pisze:
Skoro się przechwalamy;) 10 lat na oryginalnym rozrządzie ?? masz naprawdę duuuuużo szczęścia ;P Cóż do odważnych świat należy ;P Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-02-15 00:22:41 | |
Autor: grzech | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
10 lat na oryginalnym rozrządzie ?? masz naprawdę duuuuużo szczęścia ;P łańcuch to nie pasek:) grzech nyska |
|
Data: 2011-02-15 11:06:16 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-14 17:37, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2011-02-14 14:01, grzech pisze: Primera '95 też rozrząd oryginał. Z ciekawostek, oryginalna jest też m.in. pompa wody, wydech (za wyjątkiem łącznika), katalizator działa (zbadane!) W ogóle z rzeczy "nieeksploatacyjnych" to padł mi alternator, moduł zapłonowy, pompa paliwa i... chyba tyle? Oraz chłodnica przegniła i kilka rurek też wymieniłem. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-02-15 03:17:14 | |
Autor: grzech | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
Primera '95< hi - co nissan to nissan:)) napisz jaki silnik bo pompa paliwa w dieselu zdeczko się różni:) grzech nyska |
|
Data: 2011-02-14 09:47:29 | |
Autor: DoQ | |
Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady | |
W dniu 2011-02-14 09:19, The_EaGle pisze:
W porównaniu do hondy i mitsubishi to ford jest zdecydowanie bardziej Mam podobne wnioski po eksploatacji japończyka, ciekawe... ;) Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com |