Data: 2010-11-25 21:20:51 | |
Autor: stabillo | |
Niezawodny Diesel | |
Witam!
Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co pojedzie na opale, roslinnym etc. Myslalem o jakis starszych Toyotach, ale jak patrze na ceny np. T Cariny z lat 90 na mobile.de jestem lekko przerazony... W biedronce olej slonecznikowy tanszy od ropy na stacji!! st. |
|
Data: 2010-11-25 21:21:54 | |
Autor: adi | |
Niezawodny Diesel | |
mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :)
|
|
Data: 2010-11-25 23:26:38 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
adi napisał(a):
mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :)W środowisku taryfiarzy to 2,5 i chyba TD :) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 09:40:04 | |
Autor: Przembo | |
Niezawodny Diesel | |
*Krzysztof 45* w wiadomości news:icmnqp$c7k$1news.vectranet.pl napisał(a):
adi napisał(a): Że niby W124 kombi jest lepszy od sedana? Ciekawe :) Pozdr |
|
Data: 2010-11-26 15:25:39 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
Przembo napisał(a):
A 2,0D i 2,5TD to to samo? CiekaweŻe niby W124 kombi jest lepszy od sedana? Ciekawe :)mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :)W środowisku taryfiarzy to 2,5 i chyba TD :) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 15:37:26 | |
Autor: Przembo | |
Niezawodny Diesel | |
*Krzysztof 45* w wiadomości news:icog15$i7h$1news.vectranet.pl napisał(a):
Przembo napisał(a): Masz racje, to nie to samo. Aby być precyzyjnym mówisz o W124 2.0D i S124 2.5D, ja po prostu nie widze zależności między rodzajem nadwozia, a "wszystkopalnościa" silnika :) Pozdr |
|
Data: 2010-11-26 18:20:29 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
Przembo napisał(a):
ja po prostu nie widze zależności między rodzajem nadwozia, a "wszystkopalnościa" silnika :)Ale to Ty wyskoczyłeś z rodzajem nadwozia. -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 18:35:03 | |
Autor: Przembo | |
Niezawodny Diesel | |
*Krzysztof 45* w wiadomości news:icoq8u$7mn$2news.vectranet.pl napisał(a):
Przembo napisał(a): Ja nie wpisałem literki T przy D, ja tylko ją zinterpretowałem. Pozdr PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :) |
|
Data: 2010-11-26 18:53:20 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
Przembo napisał(a):
PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :):) ps Dawno temu bujałem się trochę nie moim sedanem 123 ale 3,0D po prostu bajka, i zauroczyłem się w tych autach. Zbierając info o tych modelach utkwiło mi że 2,5T :) jest najlepszy i najodporniejszy w klasie :) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 21:07:46 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Niezawodny Diesel | |
W dniu 2010-11-26 18:53, Krzysztof 45 pisze:
Przembo napisał(a): Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc 250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi. Dziwi mnie, skoro jeździłeś mietkiem to powinieneś to wiedzieć. T - tourist !!!!! Pozdrawiam ! |
|
Data: 2010-11-26 21:11:46 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Niezawodny Diesel | |
W dniu 2010-11-26 21:07, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2010-11-26 18:53, Krzysztof 45 pisze: Mnie natomiast dziwi, że w beczce w ogóle był jakiś silnik diesla 2,5. Benzyny tak... -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-11-26 21:17:32 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
Czarek Daniluk napisał(a):
Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc 250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi.Jeździłem, ale nie wnikałem zbytnio w te oznaczenia. T - tourist !!!!!Dzieki za wyjasnienie bo nie wiedziałem :) To tu chyba bzdury wypisują http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/w124/sedan-2.5-td-126km.html -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-27 17:34:22 | |
Autor: Seweryn | |
Niezawodny Diesel | |
"Krzysztof 45"
Dzieki za wyjasnienie bo nie wiedziałem :)http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/w124/sedan-2.5-td-126km.html To nie są bzdury, jedynie model ma niepoprawne oznaczenie. Ta wersja sedana nazywa się 250D Turbo (sedan z silinikiem doładowanym), natomiast 250TD to kombi z silnikiem atmosferycznym. Była również wersja 250TD Turbo. Pozdrawiam, SPB |
|
Data: 2010-11-25 21:41:15 | |
Autor: Adam Szewczak | |
Niezawodny Diesel | |
Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomości news:icmgf3$r0r$1news.onet.pl... Witam! Czesc samochodow z silnikiem SDI byla przystosowania do Biodiesla. moj kolega mial polo kombi 2001 SDI i na wlewie byla fabryczna wklejka ze mozna stosowac Biodiesel. Ale to sie nie tyczylo wszystkich egzemplazy. Tak jak kolega napisal, Mercedes napewno przejezdzi wszystko, ale spalanie bedzie adekwatne do wagi samochodu :P PZDr Adam |
|
Data: 2010-11-26 04:06:18 | |
Autor: J.F. | |
Niezawodny Diesel | |
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
W biedronce olej slonecznikowy tanszy od ropy na stacji!!Czesc samochodow z silnikiem SDI byla przystosowania do Biodiesla. moj kolega mial polo kombi 2001 SDI i na wlewie byla fabryczna wklejka ze mozna stosowac Biodiesel. Ale to sie nie tyczylo wszystkich egzemplazy. Biodiesel to nie olej spozywczy ! J. |
|
Data: 2010-11-25 23:28:45 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Niezawodny Diesel | |
W dniu 2010-11-25 21:20, stabillo pisze:
Witam! XUD9 od PSA znosi wszystko. -- Marcin "Kenickie" Mydlak WrocĹaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokĂłj." |
|
Data: 2010-11-26 07:33:27 | |
Autor: yoytek | |
Niezawodny Diesel | |
a 1.9 DW8 ?PSA
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:icmnv5$m1e$2news.dialog.net.pl... W dniu 2010-11-25 21:20, stabillo pisze: |
|
Data: 2010-11-26 08:56:32 | |
Autor: Wangog | |
Niezawodny Diesel | |
C klasa CDI
Wangog Witam! |
|
Data: 2010-11-26 09:03:16 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Niezawodny Diesel | |
W dniu 2010-11-25 21:20, stabillo pisze:
Witam!Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy, przez barszcz po biedronkową promocję. Spalił wszystko, choć na zimę to byś musiał mieć jakiś podgrzewacz oleju w zbiorniku i na filtrze, bo będzie kicha bez tego w niskich temperaturach |
|
Data: 2010-11-26 15:44:43 | |
Autor: Endriu | |
Niezawodny Diesel | |
Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy, przez barszcz po biedronkową promocję. Spalił wszystko, :). -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-11-26 18:40:56 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
Kamil 'Model' napisał(a):
Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy, przez barszcz po biedronkową promocję. Spalił wszystko, choć na zimę to byś musiał mieć jakiś podgrzewacz oleju w zbiorniku i na filtrze, bo będzie kicha bez tego w niskich temperaturachTo samo moge powiedzieć o 1,6D z Kadetta z 93r :) A na opale lepiej odpalał przy -20 i latał, niż na szczynach pod tytułem tfu verva :D -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 20:49:47 | |
Autor: maciek | |
Niezawodny Diesel | |
To samo moge powiedzieć o 1,6D z Kadetta z 93r :) Nie to, żebym był uszczypliwy, ale to już astra musiałabyć i 1.7:) Albo był kadett z wcześniejszej dekady. A na opale lepiej odpalał przy -20 i latał, niż na szczynach pod tytułem tfu verva :D Racja. -- Zdravim Maciek |
|
Data: 2010-11-26 20:59:06 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
maciek napisał(a):
Nie to, żebym był uszczypliwy, ale to już astra musiałabyć i 1.7:) Albo był kadett z wcześniejszej dekady.Kadett E :) http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/kadett/e-combo-1.6-d-54km.html -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 21:01:58 | |
Autor: maciek | |
Niezawodny Diesel | |
Kadett E :) zgadza się Krzyśku, ale produkcję tego silnika zakończyli bodajże '89 albo 90 a samego kadetta w '91. Potem już tylko astma. -- Maciek |
|
Data: 2010-11-26 21:10:45 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
maciek napisał(a):
zgadza się Krzyśku, ale produkcję tego silnika zakończyli bodajże '89 albo 90 a samego kadetta w '91. Potem już tylko astma.Możliwe ze 91, bo potem nabyłem Omege z 93 i może mnie sie pomieszało. Przy okazji filne w dokumenty w archiwum, to sobie sprawdzę. :) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 09:21:19 | |
Autor: Seba | |
Niezawodny Diesel | |
Dnia Thu, 25 Nov 2010 21:20:51 +0100, stabillo napisał(a):
Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co pojedzie na opale, roslinnym etc. Tysiące użytkowników Golfów II/1.6D nie może się mylić ;) Mercedesa W123/124 już chyba nie znajdziesz w akceptowalnym stanie technicznym. -- Pozdrawiam, Sebastian S. |
|
Data: 2010-11-29 08:23:49 | |
Autor: Mariusz Chwalba | |
Niezawodny Diesel | |
On Fri, 26 Nov 2010 09:21:19 +0100, Seba <seb_beztego_sob@gazeta.pl> wrote:
Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co pojedzie Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach w124/250 (6l/100 w cyklu miejskim). Co prawda w123/200 osiągał bez problemu przebiegi rzędu milionów kilometrów, ale jeździ się tym jak tapczanem na kółkach. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba |
|
Data: 2010-11-29 12:04:24 | |
Autor: Michał Baszyński | |
Niezawodny Diesel | |
W dniu 2010-11-29 08:23, Mariusz Chwalba pisze:
Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach w124/250 propaganda.. tyle to się nie uda.. -- pozdr. Michał |
|
Data: 2010-11-29 12:12:35 | |
Autor: Mariusz Chwalba | |
Niezawodny Diesel | |
On Mon, 29 Nov 2010 12:04:24 +0100, Michał Baszyński <mbaszyns@ga.ze.ta.pl> wrote:
Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach w124/250 Mój tak palił. Też się dziwiłem. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba |
|
Data: 2010-11-26 19:30:04 | |
Autor: ToMasz | |
Niezawodny Diesel | |
stabillo pisze:
Witam!citroen C15d. Brzydki, ale moze jakąś Xsrę znajdziesz z tym samym silnikiem. Precyzując, ja swoją C15 jeździłem na starym pofrytkowym (przefiltrowanym) oleju jadalnym. (najczęsciej jednak ze znaczną domieszką prawdziwego ON) ToMasz |