Data: 2010-11-25 21:21:54 | |
Autor: adi | |
Niezawodny Diesel | |
mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :)
|
|
Data: 2010-11-25 23:26:38 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
adi napisał(a):
mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :)W środowisku taryfiarzy to 2,5 i chyba TD :) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 09:40:04 | |
Autor: Przembo | |
Niezawodny Diesel | |
*Krzysztof 45* w wiadomości news:icmnqp$c7k$1news.vectranet.pl napisał(a):
adi napisał(a): Że niby W124 kombi jest lepszy od sedana? Ciekawe :) Pozdr |
|
Data: 2010-11-26 15:25:39 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
Przembo napisał(a):
A 2,0D i 2,5TD to to samo? CiekaweŻe niby W124 kombi jest lepszy od sedana? Ciekawe :)mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :)W środowisku taryfiarzy to 2,5 i chyba TD :) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 15:37:26 | |
Autor: Przembo | |
Niezawodny Diesel | |
*Krzysztof 45* w wiadomości news:icog15$i7h$1news.vectranet.pl napisał(a):
Przembo napisał(a): Masz racje, to nie to samo. Aby być precyzyjnym mówisz o W124 2.0D i S124 2.5D, ja po prostu nie widze zależności między rodzajem nadwozia, a "wszystkopalnościa" silnika :) Pozdr |
|
Data: 2010-11-26 18:20:29 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
Przembo napisał(a):
ja po prostu nie widze zależności między rodzajem nadwozia, a "wszystkopalnościa" silnika :)Ale to Ty wyskoczyłeś z rodzajem nadwozia. -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 18:35:03 | |
Autor: Przembo | |
Niezawodny Diesel | |
*Krzysztof 45* w wiadomości news:icoq8u$7mn$2news.vectranet.pl napisał(a):
Przembo napisał(a): Ja nie wpisałem literki T przy D, ja tylko ją zinterpretowałem. Pozdr PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :) |
|
Data: 2010-11-26 18:53:20 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
Przembo napisał(a):
PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :):) ps Dawno temu bujałem się trochę nie moim sedanem 123 ale 3,0D po prostu bajka, i zauroczyłem się w tych autach. Zbierając info o tych modelach utkwiło mi że 2,5T :) jest najlepszy i najodporniejszy w klasie :) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-26 21:07:46 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Niezawodny Diesel | |
W dniu 2010-11-26 18:53, Krzysztof 45 pisze:
Przembo napisał(a): Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc 250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi. Dziwi mnie, skoro jeździłeś mietkiem to powinieneś to wiedzieć. T - tourist !!!!! Pozdrawiam ! |
|
Data: 2010-11-26 21:11:46 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Niezawodny Diesel | |
W dniu 2010-11-26 21:07, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2010-11-26 18:53, Krzysztof 45 pisze: Mnie natomiast dziwi, że w beczce w ogóle był jakiś silnik diesla 2,5. Benzyny tak... -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-11-26 21:17:32 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Niezawodny Diesel | |
Czarek Daniluk napisał(a):
Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc 250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi.Jeździłem, ale nie wnikałem zbytnio w te oznaczenia. T - tourist !!!!!Dzieki za wyjasnienie bo nie wiedziałem :) To tu chyba bzdury wypisują http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/w124/sedan-2.5-td-126km.html -- Krzysiek |
|
Data: 2010-11-27 17:34:22 | |
Autor: Seweryn | |
Niezawodny Diesel | |
"Krzysztof 45"
Dzieki za wyjasnienie bo nie wiedziałem :)http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/w124/sedan-2.5-td-126km.html To nie są bzdury, jedynie model ma niepoprawne oznaczenie. Ta wersja sedana nazywa się 250D Turbo (sedan z silinikiem doładowanym), natomiast 250TD to kombi z silnikiem atmosferycznym. Była również wersja 250TD Turbo. Pozdrawiam, SPB |
|