Niezawodny Diesel

Data: 2010-11-26 09:03:16
Autor: Kamil 'Model'
Niezawodny Diesel
W dniu 2010-11-25 21:20, stabillo pisze:
Witam!
   Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co pojedzie
na opale, roslinnym etc. Myslalem o jakis starszych Toyotach, ale jak patrze
na ceny np. T Cariny z lat 90 na mobile.de jestem lekko przerazony...
  W biedronce olej slonecznikowy tanszy od ropy na stacji!!

st.

Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy, przez barszcz po biedronkową promocję. Spalił wszystko, choć na zimę to byś musiał mieć jakiś podgrzewacz oleju w zbiorniku i na filtrze, bo będzie kicha bez tego w niskich temperaturach

Data: 2010-11-26 15:44:43
Autor: Endriu
Niezawodny Diesel
Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy, przez barszcz po biedronkową promocję. Spalił wszystko,

:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-11-26 18:40:56
Autor: Krzysztof 45
Niezawodny Diesel
Kamil 'Model' napisał(a):
[...]
To samo moge powiedzieć o 1,6D z Kadetta z 93r :)
A na opale lepiej odpalał przy -20 i latał, niż na szczynach pod tytułem tfu verva :D
--
Krzysiek

Data: 2010-11-26 20:49:47
Autor: maciek
Niezawodny Diesel
To samo moge powiedzieć o 1,6D z Kadetta z 93r :)

Nie to, żebym był uszczypliwy, ale to już astra musiałabyć i 1.7:) Albo był kadett z wcześniejszej dekady.

A na opale lepiej odpalał przy -20 i latał, niż na szczynach pod tytułem tfu verva :D

Racja.

--
Zdravim
Maciek

Data: 2010-11-26 20:59:06
Autor: Krzysztof 45
Niezawodny Diesel
maciek napisał(a):
Nie to, żebym był uszczypliwy, ale to już astra musiałabyć i 1.7:) Albo był kadett z wcześniejszej dekady.
Kadett E :)
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/kadett/e-combo-1.6-d-54km.html
--
Krzysiek

Data: 2010-11-26 21:01:58
Autor: maciek
Niezawodny Diesel
Kadett E :)
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/kadett/e-combo-1.6-d-54km.html

zgadza się Krzyśku, ale produkcję tego silnika zakończyli bodajże '89 albo 90 a samego kadetta w '91. Potem już tylko astma.

--
Maciek

Data: 2010-11-26 21:10:45
Autor: Krzysztof 45
Niezawodny Diesel
maciek napisał(a):
zgadza się Krzyśku, ale produkcję tego silnika zakończyli bodajże '89 albo 90 a samego kadetta w '91. Potem już tylko astma.
Możliwe ze 91, bo potem nabyłem Omege z 93 i może mnie sie pomieszało.
Przy okazji filne w dokumenty w archiwum, to sobie sprawdzę. :)
--
Krzysiek

Niezawodny Diesel