Niezawodny Diesel

Data: 2010-11-26 19:30:04
Autor: ToMasz
Niezawodny Diesel
stabillo pisze:
Witam!
  Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co pojedzie na opale, roslinnym etc. Myslalem o jakis starszych Toyotach, ale jak patrze na ceny np. T Cariny z lat 90 na mobile.de jestem lekko przerazony...
 W biedronce olej slonecznikowy tanszy od ropy na stacji!!

st.
citroen C15d. Brzydki, ale moze jakąś Xsrę znajdziesz z tym samym
silnikiem. Precyzując, ja swoją C15 jeździłem na starym pofrytkowym
(przefiltrowanym) oleju jadalnym. (najczęsciej jednak ze znaczną
domieszką prawdziwego ON)

ToMasz

Niezawodny Diesel