Niezbędne kolorowe pastylki

Data: 2012-04-18 00:10:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Niezbędne kolorowe pastylki
Niezrównany jak zwykle Jarosław Kaczyński dał wywiad Gazecie Wolskiej. Nie pierwszy to wywiad i nie ostatni, a także nie pierwszy to i nie ostatni wywiad, w którym wódz zbawiciel gada pierdoły. Wódz bezdyskusyjnie już obstaje przy smoleńskim zamachu i twierdzi, że "mamy do czynienia z aktem terroru porównywalnym do ataku z 11 września". Siedliście już z wrażenia po tym jednym zdaniu? Jeśli nie, to wszystko przed wami. Bo wódz zbawiciel Jarosław Kaczyński jedzie po bandzie jeszcze bardziej. Oto mówi:

"W cywilizowanym świecie nie było takiego wydarzenia, jak likwidacja całego przywództwa jakiegoś państwa".

No dobrze. Wiem i rozumiem, że z chorym człowiekiem absolutnie nie powinno się dyskutować, bo to wzmaga u niego symptomy chorobowe, prowadzi do niekontrolowanej agresji, czasami do wzwodu i wytrysku. Pacjent może też mieć myśli samobójcze, może  gryźć, pluć, a nawet w niektórych cięższych przypadkach rzucać w adwersarza ekskrementami. Nie będę więc dyskutował zbyt nachalnie z panem pacjentem Kaczyńskim, by nie wyprowadzić go z błogiej, farmakologicznej równowagi. Mam tylko jedno drobne pytanie.

Panie Kaczor, jakie to niby " całe przywództwo" zginęło? Bo coś mi się zdaje, że głównie ma pan na myśli jeno brata swego prezydenta, prezydenta malowanego, który był, ale tak jakby go nie było, czyli taki on przywódca jak ja mechanik samochodowy. A reszta. Przy całym dla nich szacunku, niektórzy to byli fajni ludzie, ale z przywództwem to raczej mało mieli wspólnego. Trzech generałów na stanowiskach, to jeszcze nie przywództwo. Premier się ostał, marszałek się ostał, ministrowie się o stali, wszystko działało, więc albo pan pomylił katastrofy, albo znów te swoje kolorowe pastylki.
wtorek, 17 kwietnia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/04/2665.html

Niezbędne kolorowe pastylki