Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365

Data: 2009-10-28 23:19:04
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Jakieś sprawdzone kurduple, tak do MAX 300-400pln?

Za tyle wyjmiesz an Allegro Della Optiplex 260 z P4, 1 GB RAM i dyskiem około 80 GB. W mojej ocenie bardzo przyzwoity sprzęt. I nieduzy.

Wada - mocno się grzeje.

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-10-29 09:21:47
Autor: K
Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> napisał(a):
Adam 'Adak' K=EApi=F1ski pisze:
> Jakie=B6 sprawdzone kurduple, tak do MAX 300-400pln?

Za tyle wyjmiesz an Allegro Della Optiplex 260 z P4, 1 GB RAM i dyskiem=20
oko=B3o 80 GB. W mojej ocenie bardzo przyzwoity sprz=EAt. I nieduzy.

Wada - mocno si=EA grzeje.

Mam takiego Della i jest ok, ale domniemam, ze tutaj walczymy o niski pobor mocy....

Przejrzyj informacje nt. tej plyty, ktora masz w tej chwili i daj jakiegos celerona 1,1 ghz na przejsciowce, sproboj mu obnizyc napiecie do 1,5v to moze nawet wentylator sie nie bedzie zalaczal.... koszt zamknie sie w 30 zl :)

Data: 2009-10-29 03:22:51
Autor: Krzysiek
Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365
ja bym kupił coś na ATOMie.

Data: 2009-10-29 20:40:51
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365
Mam takiego Della i jest ok, ale domniemam, ze tutaj walczymy o niski
pobor mocy....

Srednio na jeża :-)

[...]

Jest to opcja, aczkolwiek te wszystkie GX60ki itd. sa takie brzydkie ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365