Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365

Data: 2009-10-29 08:58:13
Autor: Mateusz Viste
Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365
On Wednesday 28 October 2009 22:04, Adam 'Adak' Kępiński wrote:
JakieÅ› sprawdzone kurduple, tak do MAX 300-400pln?

Zainteresuj się platformą VIA Epia. Używam, i jestem *bardzo*
zadowolony. :-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Data: 2009-10-29 20:40:06
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365
Zainteresuj się platformą VIA Epia. Używam, i jestem *bardzo*
zadowolony. :-)

Moze sie myle co do Epii, ale wolalbym troche wieksza wydajnosc.
Chociaz atom.

--
Adam 'Adak' KÄ™piÅ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-10-29 20:48:16
Autor: Mateusz Viste
On Thursday 29 October 2009 20:40, Adam 'Adak' Kępiński wrote:
Moze sie myle co do Epii, ale wolalbym troche wieksza wydajnosc.
Chociaz atom.

Zależy, do czego ma być. ZTCP płyty EPIA dochodzą do 1.2GHz (być może
teraz już więcej, ostatnio nie sprawdzałem) - a to już 3x tyle co masz
teraz. ;-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Data: 2009-10-29 23:34:40
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365
Zależy, do czego ma być. ZTCP płyty EPIA dochodzą do 1.2GHz (być może
teraz już więcej, ostatnio nie sprawdzałem) - a to już 3x tyle co masz
teraz. ;-)

Obecne cudo jest kompletnie przestarzale - o tym nie ma w ogole co dyskutowac.
Kwestia jaka wydajnosc ma Epia 1.2GHz?
Jesli mniejsza niz Atom 1.6 to w ogole odpada.
Ja bym mogl tam wsadzic takiego Athlona 3200+ z 2GB RAM - starczylo by w zupelnosci.
P4 tez moze byc, ale to grzalka.

--
Adam 'Adak' KÄ™piÅ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-10-30 00:08:37
Autor: Grzegorz S
Adam 'Adak' Kêpiñski <adak61@gazeta.pl> wrote:
> Zale¿y, do czego ma byæ. ZTCP p³yty EPIA dochodz± do 1.2GHz (byæ mo¿e
> teraz ju¿ wiêcej, ostatnio nie sprawdza³em) - a to ju¿ 3x tyle co masz
> teraz. ;-)

P4 tez moze byc, ale to grzalka.

Nieprawda.

--
gs

Data: 2009-10-30 11:12:11
Autor: ToMasz
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
[...]

i to jest względnie tanie i ciche rozwiazanie. JA teraz siedze przed
athlonem3000, który zwolnił do 1MHz i wentylator (na zwykłym radiatorze
procesora) sie wcale nie kręci..
ToMasz

Data: 2009-11-05 00:02:30
Autor: ąćęłńóśżź
Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365
A na zasilaczu??
JaC

-- -- -