W dniu 2013-08-06 09:13, Ariusz pisze:
Od zakupu towaru minęło prawie dwa lata - chcę skorzystać z Niezgodności
Towaru z Umową ale po upływie 6 miesięcy na mnie spoczywa udowodnienie,
że to z winy wadliwego towaru, a nie z przyczyn użytkownika się to stało.
Towar to wodery oddychające, a wadą jest to, że się tkaniny rozwarstwiły
- nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych. Czy sam taki fakt dowodzi, że
to wina tkaniny, czy muszę mieć opinię jakiegoś eksperta, serwisu,
biegłego.
Co musi zawierać pismo, aby taką "reklamację" załatwić.
No i ostatnia rzecz, nie mam oryginalnego paragonu, a jedynie kopiÄ™ -
czy to nie problem?
Przede wszystkim złóż reklamację, na dowodzenie tego (pewnie za pomocą biegłego) przyjdzie czas w razie ewentualnej sprawy sądowej.
--
Liwiusz
|