Niezgodność daty prod i brak możliwości ubezpieczenia auta?

Data: 2011-12-27 20:29:24
Autor: uciu
Niezgodność daty prod i brak możliwości ubezpieczenia auta?
na ipolisie też w tabelce piszą, że auto może być od 2006....

no nic, zostaje pzu:-/

uciu

Data: 2011-12-27 20:40:49
Autor: Przemysław Czaja
Niezgodność daty prod i brak możliwości ubezpieczenia auta?

Użytkownik "uciu"

na ipolisie też w tabelce piszą, że auto może być od 2006....

no nic, zostaje pzu:-/

od jakiej wartości wyliczyli Ci w PZU te 2300?

Data: 2011-12-27 21:08:09
Autor: uciu
Niezgodność daty prod i brak możliwości ubezpieczenia auta?
liczyłem na kalkulatorze online i nie podają tam wartości (w mbanku było od 37500, axa 34000)

jutro sie do nich pofatyguje to sie dowiem

wyliczyłem tez teraz w axie - z jakąs tam promocją przez internet wyszło 1000zł: na sume podanąwyżej-) (bez udziału wł, z NW i Asistance MIDI)

tylko nie wiem czy tam można brać zniżki wspolwlasciciela do ubezpieczenia (on ma 60, ja 40%) - zadzwonie to sie dowiem

uciu

Niezgodność daty prod i brak możliwości ubezpieczenia auta?