Niezgodność daty prod i brak możliwości ubezpieczenia auta?

Data: 2011-12-28 11:10:14
Autor: Bartek
Niezgodność daty prod i brak możliwości ubezpieczenia auta?
Użytkownik "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jdd4hd$gqk$1inews.gazeta.pl...
Witam,
spotkał się ktoś z tym, że ubezpieczyciel nie chce ubezpieczyć samochodu bo nie zgadza się im rok produkcji?

taa... ja moją lybrę chciałem w allianz bodaj kiedyś ubezpieczać, ale niestety- twierdzą, że silniki 150 konne były mnontowane dopiero od 2003 roku, a nie tak jak jest faktycnzie od 2002 [od maja dokładnie].

tak więc poszedlem do innego;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Niezgodność daty prod i brak możliwości ubezpieczenia auta?