Niezgodnosc opisu z rzeczywistoscia przy kupnie samochodu

Data: 2011-05-15 20:50:00
Autor: Rysiek G.
Niezgodnosc opisu z rzeczywistoscia przy kupnie samochodu
Użytkownik "jh"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iqoq2k$fet$1@inews.gazeta.pl...

Tak gdybam nad tym, czy nowe, czy używane...

Ja zawsze każdemu życzę by było go stać na nowy samochód. Poważnie!.
Nie gdybaj i nie daj się zwieść wyglądowi czy marce starego grata... kup niższej klasy ale NOWY !.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-16 01:05:39
Autor: Micha³
> [...]

Nie gdybaj i nie daj się zwieść wyglądowi czy marce starego grata... kup niższej klasy ale NOWY !.

Nie zawsze tak siê da, powiedzia³ bym ¿e w wiêkszo¶ci przypadków siê nie da.

pozdrawiam.

--

Niezgodnosc opisu z rzeczywistoscia przy kupnie samochodu