Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Niezgodno¶æ towaru z umow±

Niezgodno¶æ towaru z umow±

Data: 2011-07-19 01:21:38
Autor:
Niezgodno¶æ towaru z umow±
W zwi±zku z tym zamiast odbieraæ dysk nowy, chcê z³o¿yæ reklamacjê z tytu³u niezgodno¶ci z umow± i domagaæ siê zwrotu kasy - poniewa¿ nowy dysk bêdzie mia³ ten sam "bug" a inne dyski jakie maj± w ofercie s± wolniejsze od tego co kupi³em.

1. Twoje domys³y nie mog± byæ powodem reklamacji.
2. Je¶li o tym, o czym piszesz, zosta³e¶ poinformowany przez sprzedawcê lub producenta, to tak¿e nie ma powodów do ska³dania reklamacji. Kupi³e¶ bowiem co¶, co jest zgodne z opisem sprzedawcy/producenta.

Data: 2011-07-19 02:02:04
Autor: Netx
Niezgodność towaru z umową
W dniu 2011-07-19 01:21, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
W związku z tym zamiast odbierać dysk nowy, chcę złożyć reklamację z
tytułu niezgodności z umową i domagać się zwrotu kasy - ponieważ nowy dysk
będzie miał ten sam "bug" a inne dyski jakie mają w ofercie są wolniejsze
od tego co kupiłem.

1. Twoje domysły nie mogą być powodem reklamacji.
1.1 Ja nie chcę reklamować nowego dysku tylko ten co oddałem i uznali (serwis producenta uznał) że jest wadliwy (bo chcą mi dać nowy egzemplarz który już jutro ma być w salonie do odebrania)
1.2 Z tego co przypuszczam to nie ja ma udowodnić że dysk jest wadliwy tylko oni że jest odwrotnie
1.3 Na forum producenta można przeczytać że problem występuje. Są nawet sondy z prezentacją graficzną wyników, z których wynika u jakiego procenta użytkowników występuje problem. To samo na Polskich forach
1.3 Nowy dysk ma zapewne to samo oznaczenie modelu, więc nie różni się od tego co oddałem do naprawy. Co najwyżej firmware jest nowszy ale i tak nie rozwiązuje problemu - z tego co czytam na sieci.

2. Jeśli o tym, o czym piszesz, zostałeś poinformowany przez sprzedawcę lub
producenta, to także nie ma powodów do skałdania reklamacji. Kupiłeś bowiem
coÅ›, co jest zgodne z opisem sprzedawcy/producenta.

Nie zostaÅ‚em poinformowany. Na fora i wiadomoÅ›ci w Internecie o problemach z tym modelem dysku natrafiÅ‚em już po zakupie, kiedy sam zaobserwowaÅ‚em że dysk  nie dziaÅ‚a jak powinien. Przy zakupie nie wpadÅ‚bym na to że ten model dysku jest wadliwy bo należaÅ‚ do najdroższych a z opisu na stronie Komputronika wynikaÅ‚o że jest tip-top najszybszy itd.

Data: 2011-07-19 08:18:54
Autor: Konrad
Niezgodność towaru z umową

Użytkownik "Netx" <nospam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j02hi1$ha5$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-07-19 01:21, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
W związku z tym zamiast odbierać dysk nowy, chcę złożyć reklamację z
tytułu niezgodności z umową i domagać się zwrotu kasy - ponieważ nowy dysk
będzie miał ten sam "bug" a inne dyski jakie mają w ofercie są wolniejsze
od tego co kupiłem.

1. Twoje domysły nie mogą być powodem reklamacji.
1.1 Ja nie chcę reklamować nowego dysku tylko ten co oddałem i uznali (serwis producenta uznał) że jest wadliwy (bo chcą mi dać nowy egzemplarz który już jutro ma być w salonie do odebrania)

To Å‚adnie z ich strony - generalnie nie muszÄ….
Przypuszczam że nie będą mieli absolutnie żadnego problemu żeby udowodnić ci że dysk jest sprawny - wystarczy że uruchomią na nim test producenta.
Z czytania forów można jedynie wycągnąć wniosek że ludzie to idioci.


Konrad

Data: 2011-07-19 11:50:19
Autor: Andy Niwiński
Niezgodność towaru z umową

"Konrad" <nospam@poczta.onet.pl>

To Å‚adnie z ich strony - generalnie nie muszÄ….
Przypuszczam że nie będą mieli absolutnie żadnego problemu żeby udowodnić ci że dysk jest sprawny - wystarczy że uruchomią na nim test producenta.
Z czytania forów można jedynie wycągnąć wniosek że ludzie to idioci.


Konrad

No właśnie, czego jesteś przykładem.

Data: 2011-07-19 13:30:25
Autor: Andy Niwiński
Niezgodność towaru z umową

"Gruby Jendrek" <sokolo1@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j03kfe$nv6$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Andy Niwiński" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:j03k0s$504$1dont-email.me...

No właśnie, czego jesteś przykładem.


O, cześć Andy, jak tam córeczka Dżesika sie chowa?


Konrad
To nie ten Andy, moja siÄ™ inaczej nazywa...

Niezgodno¶æ towaru z umow±

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona