Data: 2011-07-19 01:21:38 | |
Autor: | |
Niezgodno¶æ towaru z umow± | |
W zwi±zku z tym zamiast odbieraæ dysk nowy, chcê z³o¿yæ reklamacjê z tytu³u niezgodno¶ci z umow± i domagaæ siê zwrotu kasy - poniewa¿ nowy dysk bêdzie mia³ ten sam "bug" a inne dyski jakie maj± w ofercie s± wolniejsze od tego co kupi³em. 1. Twoje domys³y nie mog± byæ powodem reklamacji. 2. Je¶li o tym, o czym piszesz, zosta³e¶ poinformowany przez sprzedawcê lub producenta, to tak¿e nie ma powodów do ska³dania reklamacji. Kupi³e¶ bowiem co¶, co jest zgodne z opisem sprzedawcy/producenta. |
|
Data: 2011-07-19 02:02:04 | |
Autor: Netx | |
Niezgodność towaru z umową | |
W dniu 2011-07-19 01:21, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
1.1 Ja nie chcę reklamować nowego dysku tylko ten co oddałem i uznali (serwis producenta uznał) że jest wadliwy (bo chcą mi dać nowy egzemplarz który już jutro ma być w salonie do odebrania)W związku z tym zamiast odbierać dysk nowy, chcę złożyć reklamację z 1.2 Z tego co przypuszczam to nie ja ma udowodnić że dysk jest wadliwy tylko oni że jest odwrotnie 1.3 Na forum producenta można przeczytać że problem występuje. Są nawet sondy z prezentacją graficzną wyników, z których wynika u jakiego procenta użytkowników występuje problem. To samo na Polskich forach 1.3 Nowy dysk ma zapewne to samo oznaczenie modelu, więc nie różni się od tego co oddałem do naprawy. Co najwyżej firmware jest nowszy ale i tak nie rozwiązuje problemu - z tego co czytam na sieci. 2. Jeśli o tym, o czym piszesz, zostałeś poinformowany przez sprzedawcę lub Nie zostałem poinformowany. Na fora i wiadomości w Internecie o problemach z tym modelem dysku natrafiłem już po zakupie, kiedy sam zaobserwowałem że dysk nie działa jak powinien. Przy zakupie nie wpadłbym na to że ten model dysku jest wadliwy bo należał do najdroższych a z opisu na stronie Komputronika wynikało że jest tip-top najszybszy itd. |
|
Data: 2011-07-19 08:18:54 | |
Autor: Konrad | |
Niezgodność towaru z umową | |
Użytkownik "Netx" <nospam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j02hi1$ha5$1inews.gazeta.pl... W dniu 2011-07-19 01:21, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze: To ładnie z ich strony - generalnie nie muszą. Przypuszczam że nie będą mieli absolutnie żadnego problemu żeby udowodnić ci że dysk jest sprawny - wystarczy że uruchomią na nim test producenta. Z czytania forów można jedynie wycągnąć wniosek że ludzie to idioci. Konrad |
|
Data: 2011-07-19 11:50:19 | |
Autor: Andy Niwiński | |
Niezgodność towaru z umową | |
"Konrad" <nospam@poczta.onet.pl>
No właśnie, czego jesteś przykładem. |
|
Data: 2011-07-19 13:30:25 | |
Autor: Andy Niwiński | |
Niezgodność towaru z umową | |
"Gruby Jendrek" <sokolo1@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j03kfe$nv6$1mx1.internetia.pl... To nie ten Andy, moja siÄ™ inaczej nazywa... |
|