Data: 2009-08-19 15:36:17 | |
Autor: live_evil | |
Niezgodność towaru z umową - sprz edawca zgubił kartę gwarancyjną | |
Witam
Zakupiłem wentylator w znanej sieci handlowej, wentylator jak się okazało nie działał, więc zwróciłem sprzedawcy z żadaniem zwrotu gotówki. Oddałem za pokwitowaniem cały komplet, tj wetylator, kartę gwarancyjną z instrukcją obsługi oraz paragonem. Po 13 dniach otrzymałem listem poleconym prośbę o dostarczenie karty gwarancyjnej, ponieważ jest to niezbędne do zwrotu gotówki. Poszedłem wyjaśnić sytuację, sprzedawca upiera się, że nie dostał karty gwarancyjnej i odmawia zwrotu gotówki. Sprzedawca po prostu zgubił kartę gwarancyjną. Jak z tego wybrnąć? -- live_evil |
|
Data: 2009-08-19 15:59:14 | |
Autor: scream | |
Niezgodność towaru z umową - sprz edawca zgubił kartę gwarancyjną | |
Dnia Wed, 19 Aug 2009 15:36:17 +0200, live_evil napisał(a):
Poszedłem wyjaśnić sytuację, sprzedawca upiera się, że nie dostał karty gwarancyjnej i odmawia zwrotu gotówki. Sprzedawca po prostu zgubił kartę gwarancyjną. Komunikować się pisemnie, zażądać wypłaty gotówki, gdyż reklamacja została uznana. Wypłacą. Karta gwarancyjna nie jest żadnym dokumentem w świetle prawa. Reklamujesz towar. Musisz dostarczyć towar, napisać reklamację, udowodnić że zakupiłeś go w danym miejscu (np. za pomocą paragonu, choć niekoniecznie). I tyle. O karcie gwarancyjnej nigdzie nie ma mowy. -- best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
|
Data: 2009-08-20 10:17:18 | |
Autor: Herald | |
Niezgodność towaru z umową - sprz edawca zgubił kartę gwarancyjną | |
Dnia Wed, 19 Aug 2009 15:36:17 +0200, live_evil napisał(a):
Witam^^^^^^^^^^ Mam nadzieję że przekazałeś oryginału paragonu? |
|
Data: 2009-08-21 15:17:26 | |
Autor: live_evil | |
Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną | |
live_evil pisze:
[...] Przekazałem sprawę do biura miejskiego rzecznika konsumentów - otrymałem odpowiedź: "Dzwoniłam do serwisu, Pani powiedziała, że nie będą od Pana żądać karty gwarancyjnej. Obecnie czekają na decyzję producenta w zakresie załatwienia reklamacji - zostanie Pan poinformowany o decyzji." -- live_evil |