Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną

Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną

Data: 2009-08-21 15:17:26
Autor: live_evil
Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
live_evil pisze:
[...]

Przekazałem sprawę do biura miejskiego rzecznika konsumentów - otrymałem odpowiedź:

"Dzwoniłam do serwisu, Pani powiedziała, że nie będą od Pana żądać karty gwarancyjnej. Obecnie czekają na decyzję producenta w zakresie załatwienia reklamacji - zostanie Pan poinformowany o decyzji."



--
live_evil

Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona