Niezła ekipa się wybiera na warzywne saksy,

Data: 2009-03-28 20:43:47
Autor: Piotr
Niezła ekipa się wybiera na warzywne saksy,
"Marek Borowski, Dariusz Rosati, Sylwia Pusz, Magdalena Środa i Janusz
Onyszkiewicz mają być lokomotywami "Porozumienia dla Przyszłości -
CentroLewicy" w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Pojawiła się także
informacja, że szeregi komitetu wyborczego ma zasilić znana piosenkarka
Maryla Rodowicz."

http://www.tvn24.pl/-1,1593087,0,1,maryla-rodowicz-eurodeputowana,wiadomosc.html

Stare komuchy, blond bezmózg, lesba i szansonistka... A wszystko po to, by
żyło się lepiej!
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-28 12:47:21
Autor: Tzva Adonai
Niezła ekipa się wybiera na warzywne saksy,

Data: 2009-03-28 12:56:33
Autor: J-23
On 28 Mar, 20:43, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
[...]

moj tez

J-23 Flegiell von Trop

Data: 2009-03-28 21:00:28
Autor: Piotr
Niezła ekipa się wybiera na warzywne saksy,
Dnia Sat, 28 Mar 2009 12:56:33 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

moj tez

J-23 Flegiell von Trop

Wiemy, wiemy, Fliger, mata sojuz warzywno-gwniany...
pz
Piotr

Data: 2009-03-29 03:40:47
Autor: J-23
On 28 Mar, 22:00, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> moj tez

> J-23 Flegiell von Trop

Wiemy, wiemy, Fliger, mata sojuz warzywno-gwniany...

Coz, mam uczylenie na grzyba z torunia, i ogolnie na kk.

J-itede

Data: 2009-03-29 13:46:52
Autor: Panslavista
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

pz
Piotr

Coz, mam uczylenie na grzyba z torunia, i ogolnie na kk.

Zarazili ciebie hubą?!  8-()

Data: 2009-03-29 05:42:25
Autor: J-23
On 29 Mar, 13:46, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:afeaf9dd-147e-4a37-8791-be38492946aaq9g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]
> pz
> Piotr

Coz, mam uczylenie na grzyba z torunia, i ogolnie na kk.

Wiedza, wiedza jestem zarazony.

J-itede

Data: 2009-03-29 16:25:25
Autor: Panslavista

> [...]

> pz
> Piotr

Coz, mam uczylenie na grzyba z torunia, i ogolnie na kk.

Mała cosi ta wiedzuchna... I na dodatek lewoskrętna - przeciw całej
wsielennoj...

Data: 2009-03-29 14:52:11
Autor: J-23
On 29 Mar, 16:25, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:e9221849-4118-4c31-a66b-c482594e9161j8g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

> Zarazili ciebie hubą?! 8-()

Wiedza, wiedza jestem zarazony.

Mała cosi ta wiedzuchna... I na dodatek lewoskrętna - przeciw całej

Wsielenna, to same gusla i zabobony.
Albo, swiatobliwe bzdety.
Dodatkowo urzednicy kk, wpie... do zycia prywatnego.
Na co leje cieplym moczem.

J-itede

Data: 2009-03-28 20:55:52
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:jub1ywed8yqp$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Takie same jak w PO, PiS i SLD i nie lokomotywy, tylko parowozy, pchane na przodku przez cały skład lokomotyw z tyłu.

boukun

Data: 2009-03-28 21:08:00
Autor: cytryna
[...]

Na kilometr śmierdzi UBcją, żydokomuną, zboczeniami i deprawacją. Jest nadzieja
że te lokomotywy wywołają u normalnych ludzi odruch wymiotny. Oby! --

Data: 2009-03-28 23:33:19
Autor: matusm
[...]

Nic sie nie zmienilo ciagle to tylko,,,,,,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-03-29 12:40:07
Autor: Badin
On Sat, 28 Mar 2009 20:43:47 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

 marylka, swego czasu bliska przyjaciolka jerzego urbana...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Niezła ekipa się wybiera na warzywne saksy,