Niezła karta graficzna - cicha i i o niedużej mocy pob ieranej - jaka?

Data: 2009-11-26 19:45:21
Autor: Marcin N
Niezła karta graficzna - cicha i i o niedużej mocy pob ieranej - jaka?
Wiem, że pytanie nudne, ale nie jestem na bieżąco.

Marzy mi się wymiana mojego GF 7600 GT na coś gdzieś tak 3x szybszego.

Jest jednak "ale": ma spełnić kilka wymogów.

1. W trybie 2D ma nie pożerać dużo mocy oraz MA BYĆ CICHA, najlepiej z wyłaczonym wiatrakiem.
2. Mu umieć zastosować jakiś tryb 2.5D - do obsługi AERO w nowym Windowsie7 (który planuję dopiero kupić).
3. W trybie 3D niech nie pożera więcej niż około 100W mocy.

Myślałem o kartach pasywnych, ale możliwe, że na razie na rynku może nie być takiego modelu niech więc ma już ten wiatrak - ale niech on będzie mądrze sterowany.

Czy warto rozważać kartę z pamięcią 1 GB? 512 MB nie wystarczy?

MN

Data: 2009-11-26 19:08:41
Autor: G Nowak
Niezła karta graficzna - cicha i i o niedużej mocy pobieranej - jaka?
Marzy mi się wymiana mojego GF 7600 GT na coś gdzieś tak 3x szybszego.

To chyba nie problem, ciezko teraz kupic wolniejsza karte

Czy warto rozważać kartę z pamięcią 1 GB? 512 MB nie wystarczy?

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Testy_w_grach_512MB_vs._1GB-1452/strona/4057.html

--
pozdr

Data: 2009-11-26 21:46:51
Autor: tomekr
Niezła karta graficzna - cicha i i o niedużej mocy pobieranej - jaka?
W chwili obecnej z szybkich kart w technologii 40nm, zapewniającej najlepszy stosunek mocy graficznej/mocy wydzielanej są produkowane tylko ATI 57xx i 58xx. Modele z referencyjnym chłodzeniem są ciche. Mają wszystkie możliwe funkcje, włącznie ze sterowaniem 3 monitorów naraz.

Niezła karta graficzna - cicha i i o niedużej mocy pob ieranej - jaka?