Niezła laska z tej Marty Kaczyńskiej

Data: 2010-12-08 00:24:33
Autor: Eulalia Browarek
Niezła laska z tej Marty Kaczyńskiej
Rajcują mnie kobiety o lewantyńskim typie urody ;)

Zennon

Data: 2010-12-07 15:48:05
Autor: brat_olin
Niezła laska z tej Marty Kaczyńskiej
Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:

Rajcuj mnie kobiety o lewanty skim typie urody ;)

Typu Pierwszej Damy?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-08 01:14:49
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-08 00:48, brat_olin pisze:
Eulalia Browarek"<tys...@browar.pl>  wrote:

Rajcuj mnie kobiety o lewanty skim typie urody ;)

Typu Pierwszej Damy?

Coś się kałtuński trepie przyczepił do pierwszej damy? Nie pamiętam Ĺźebyś protestował jak rydzyk opierdzielił śp. Panią Marię... Wy juĹź tak macie? A czep się swojej Ĺźony... Mega laska z niej? ;-p  Dawaj ją na forum ocenimy.

Data: 2010-12-08 01:21:56
Autor: rAzor
Niezła laska z tej Marty Kaczyńskiej
Darz bór! Użytkownik... he he - Lorn raczył napisać:
[...]

Nie rechotałeś, "kałtuński trepie", kiedy wyśmiewano byłą prezydentową z tytułu "reklamówki" itp "faktów"? A nie! Ty protestowałeś! Upominałeś platfusiacką hołotę... Prawdaż?
Co cię tak nagle ta satyra zaczęła w uczciwe jaja szczypać?
Powiem ci tyle - ty załgany KNURZE! Ze ci uszy "a la Urban" nie wyrosły to tylko z tego tytułu, że już je masz. :-P
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 01:27:47
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-08 01:21, rAzor pisze:
[...]

Nie.

A nie! Ty protestowałeś! Upominałeś

Tez nie.

platfusiacką hołotę... Prawdaż?

Kołtuńską 'pis`owską' hołotę...

Co cię tak nagle ta satyra zaczęła w uczciwe jaja szczypać?

Zaczyna mnie bawić twoja i pis`owska obłuda ;-p

Powiem ci tyle - ty załgany KNURZE! Ze ci uszy "a la Urban" nie wyrosły

Nie wysilaj się kundlu... Pilnuj swego obejścia... Szczekaj, ujadaj...

to tylko z tego tytułu, że już je masz. :-P

Rotfl... Wyszczekaj coś zabawniejszego ;-p

Data: 2010-12-08 01:31:06
Autor: rAzor
[...]

A protestowałeś "kałtuński trepie"?..
Nie. To zamknij japę, "cudownie oburzony" hipokryto.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 01:36:02
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-08 01:31, rAzor pisze:
[...]

Oczywiście, że protestowałem... Tylko LPR`owski faszystowski kundel widzi, to co chce widzieć... 07 zgłoś się :>

To zamknij japę, "cudownie oburzony" hipokryto.

Hehe jakiś ty zabawny... Jeszcze ci micha nie zamarzła? :P

Data: 2010-12-08 01:50:11
Autor: rAzor
Niezła laska z tej Marty Kaczyńskiej
Darz bór! Użytkownik... he he - Lorn raczył napisać:

A protestowałeś "kałtuński trepie"?..
Nie.

Oczywiście, że protestowałem... ..........

Udowodnij - *niezbicie* !
Udowodnisz, ja odszczekam.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 11:43:09
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idmjk9$flv$2news.onet.pl...
[...]

Te, niedojeb! Wypierdalaj z forum!

d.

Data: 2010-12-08 11:39:22
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idmj34$eob$1news.onet.pl...
[...]

Poczytaj sobie Jakse albo Muto ty popierdoleńcu! Jakoś ci nie przeszkadza kiedy nazywa żonę Komorowskiego kaszalotem obżerającym się krylem.Wam to niedojeby wolno obrażać innych, a jak Zenek powiedział tylko to, że taki typ urody mu się podoba to rzuciliscie się na niego  jak obłąkane z głodu wiejskie kundle?  Co co ty sobie popierdoleńcu wyobrażasz? Do roboty byś się wziął palancie!

d.

Data: 2010-12-08 08:22:08
Autor: matusm

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:idmilr$dln$1news.onet.pl...
W dniu 2010-12-08 00:48, brat_olin pisze:
Eulalia Browarek"<tys...@browar.pl>  wrote:

Rajcuj mnie kobiety o lewanty skim typie urody ;)

Typu Pierwszej Damy?

Coś się kałtuński trepie przyczepił do pierwszej damy? Nie pamiętam żebyś protestował jak rydzyk opierdzielił śp. Panią Marię... Wy już tak macie? A czep się swojej żony... Mega laska z niej? ;-p  Dawaj ją na forum ocenimy.

Chm,,śięta prawda

pokaz mi swoją żonę a powiem kim jesteś

Prezydentowa laska w sam raz do zbierania  ziemniaków ,no bo i Komorowski nadaje sie tylko do WSI obszaru CCCP zreszta został wybrany przez ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-12-08 12:17:47
Autor: brat_olin
Niezla laska z tej Marty Kaczynskiej
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote
brat_olin pisze:
Eulalia Browarek"<tys...@browar.pl>  wrote:

Rajcuj mnie kobiety o lewanty skim typie urody ;)

Typu Pierwszej Damy?

Cos sie kaltunski trepie przyczepil do pierwszej damy?

Typ lewantynski to jest obelga??  Ma Pan cos do brunetek
z Lewantu?  Jessu, co za matol..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-08 01:16:44
Autor: rAzor
Niezła laska z tej Marty Kaczyńskiej
Darz bór! Użytkownik... he he - brat_olin raczył napisać:
Eulalia Browarek"<tys...@browar.pl>  wrote:

Rajcuj mnie kobiety o lewanty skim typie urody ;)

Typu Pierwszej Damy?

Pierwsza dama jest urody.. oceaniczno-arktycznej. ;-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 01:27:17
Autor: raff
Niezla laska z tej Marty Kaczynskiej
Rajcuj mnie kobiety o lewanty skim typie urody ;)

Typu Pierwszej Damy?

Ciekaw jestem czy Pierwsza Dama lubi tunczyki.

R.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5682 (20101207) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-12-08 01:32:53
Autor: rAzor
Niezla laska z tej Marty Kaczynskiej
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
Rajcuj mnie kobiety o lewanty skim typie urody ;)

Typu Pierwszej Damy?

Ciekaw jestem czy Pierwsza Dama lubi tunczyki.

Istotniejsze jest to, czy żywe, czy z wiaderka. ;-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 11:44:42
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idmjnk$flv$3news.onet.pl...
[...]

Ty gnoju jesz z psiej michy to sądzisz, że robia tak inni?

d.

Data: 2010-12-08 10:11:49
Autor: D. J. MC Donald Musk
Niezla laska z tej Marty Kaczynskiej

Uzytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisal w wiadomosci news:idmjd8$fg0$1news.onet.pl...
Rajcuj mnie kobiety o lewanty skim typie urody ;)

Typu Pierwszej Damy?

Ciekaw jestem czy Pierwsza Dama lubi tunczyki.

Kryla zre!

Data: 2010-12-08 11:45:17
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:idni4e$14kt$1news.ett.com.ua...

[...]

Następny pojeb. Ktoś się wam w końcu skurwiele dobierze do dupska!

d.

Data: 2010-12-08 16:31:28
Autor: cirrus
[...]

Ty się znasz na żarciu gownojadzie?

--
stevep

Data: 2010-12-08 11:43:57
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:idmjd8$fg0$1news.onet.pl...
Rajcuj mnie kobiety o lewanty skim typie urody ;)

Typu Pierwszej Damy?

Ciekaw jestem czy Pierwsza Dama lubi tunczyki.

R.

Co cie to gnoju obchodzi?  Mam nadzieje, że ktoś to czyta i weżmie za was!

d.

Data: 2010-12-08 11:49:05
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cff616c$0$22815$65785112news.neostrada.pl...

[...]

pewnie pierwsza dama czyta i sie wezmie...
ma to w genach
ale najpoierw poje kryla...

Data: 2010-12-08 11:56:52
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:idnnqq$16un$1news.ett.com.ua...

[...]

Następny który żre z psiej michy! Pojeb!

d.

Data: 2010-12-08 00:30:34
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-08 00:24, Eulalia Browarek pisze:
Rajcują mnie kobiety o lewantyńskim typie urody ;)

  Rotfl ;-p

Data: 2010-12-08 01:15:47
Autor: rAzor
Niezła laska z tej Marty Kaczyńskiej
Darz bór! Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
Rajcują mnie kobiety o lewantyńskim typie urody ;)

Zennon

Z tego wniosek, że nie mozesz gęby oderwać od lustra, "blądynie". he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 01:17:07
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-08 01:15, rAzor pisze:
[...]

Przestań szczekać do lustra ;-p Jeszcze ci się na psyche rzuci i zamkniesz się w sobie.

Data: 2010-12-08 01:23:20
Autor: rAzor
[...]

Jak to mawia wasz "wujt" Kawecki - "rwij kudły z rowa". ;-)
Załgana KULTURO.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 01:31:59
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-08 01:23, rAzor pisze:
[...]

Nie wysilaj się kundlu... pilnuj budy :> jak tam twoi ziomale z LPR`u? Nadal bywają na LoveParade? ;-p

Data: 2010-12-08 08:24:40
Autor: cytryna
Niez³a laska z tej Marty Kaczyñskiej
W dniu 2010-12-08 01:23, rAzor pisze:
> Darz bór! U&iquest;ytkownik... he he - Lorn raczy&sup3; napisa&aelig;:

> Jak to mawia wasz "wujt" Kawecki - "rwij kud&sup3;y z rowa". ;-)
> Za&sup3;gana KULTURO.

Nie wysilaj si&ecirc; kundlu... pilnuj budy :> jak tam twoi ziomale z LPR`u? Nadal bywaj&plusmn; na LoveParade? ;-p

-- Immortal silence gathers illusions inside...
***************

Nie ma to jak właściwe pochodzenie, to kiedy powołujemy Judeopolonię? Z Internetu:
Anna Komorowska do dziś nie doczekała się poważnej biografii, chociaż jej historia jest fascynująca. Jej rodzice to funkcjonariusze MBP, a później MSW, zwolnieni w 1968 r. na fali haniebnych antysemickich czystek, do końca działali w PZPR. Ona sama była harcerką &#8222;Czarnej Jedynki&#8221; i wyszła za mąż za Bronisława Komorowskiego, silnie wówczas związanego z opozycją i Kościołem.

Data: 2010-12-08 10:14:21
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0edf.00000080.4cff32b8newsgate.onet.pl...
> [...]

Bronisława Komorowskiego, silnie wówczas związanego z opozycją i Kościołem.

ciekawe czy razem z bronkiem byla "internowana" w tym wojskowy luksusowym osrodku wypoczynkowym?
no i czy podawano tam kryla?

Data: 2010-12-08 11:47:29
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:idni96$14ls$1news.ett.com.ua...

> [...]

Kościołem.

ciekawe czy razem z bronkiem byla "internowana" w tym wojskowy luksusowym

Ty pojebie! Mam nadzieję, że dobiorą ci się do dupska za obrażanie żony prezydenta!

d.

Data: 2010-12-08 11:46:22
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idmj5o$eob$2news.onet.pl...
[...]

Żresz z psiej michy łachudro!

d.

Data: 2010-12-08 11:48:58
Autor: rAzor
Niezła laska z tej Marty Kaczyńskiej
Darz bór! Użytkownik... he he - Dobrodziej raczył napisać:

[...]

Spadaj Buła, bo ci jeszcze kto ku-ku zrobi.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 11:55:54
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idnnqp$vok$2news.onet.pl...
[...]

Te, Buła, płacisz alimenty na heskową córkę?

d.

Data: 2010-12-08 11:45:50
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idminj$d20$3news.onet.pl...
[...]

Ty oderwij łeb od psiej michy pojebie!

d.

Data: 2010-12-08 11:31:08
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:idmfnl$nua$1news.net.icm.edu.pl...
Rajcują mnie kobiety o lewantyńskim typie urody ;)

Fakt, nie jest szpetna. Aż cisnie się pytanie: czyja to córka?

d.

Data: 2010-12-08 17:09:30
Autor:
Niezła laska z tej Marty Kaczyńskiej
On Wed, 8 Dec 2010 00:24:33 +0100, "Eulalia Browarek"
<tyskie@browar.pl> wrote:

Rajcują mnie kobiety o lewantyńskim typie urody ;)
Zennon

 zgoda. dziewczyna ma cos z hiszpanki i cos z francuzki.  interesujaca uroda. tylko niech sie nie oszpeci polityka.

Niezła laska z tej Marty Kaczyńskiej