Niezłe urwisko

Data: 2010-05-06 20:54:02
Autor: Jan Werbiński
Niezłe urwisko
W tej chwili się dzieje na DJ i Nasdaq...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-05-06 12:49:20
Autor: macieks
Niezłe urwisko

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Ja nawet byłem wpieniony, że mi SL poniżej 1150 odpalił
:) :) :)

Qrcze ponad 10% ruchu przy dzisiejszych lewarach.
Dziś na świecie przybyło paru bogatych i paru zbankrutowało.

Panika wbrew pozorom jest dobra dla L. Przeczyszcza.

Data: 2010-05-06 13:00:27
Autor: Charlie delta
Niezłe urwisko
On 6 Maj, 21:49, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:
> [...]

Dziś na świecie przybyło paru bogatych i paru zbankrutowało.

Panika wbrew pozorom jest dobra dla L. Przeczyszcza.

masz rację, trzeba pomysleć jutro o longach;)

jutro mamy taką zmienność i wolumen że nie będzie problemu z
odwróceniem się

Data: 2010-05-06 21:19:55
Autor: marfi
Niezłe urwisko
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4be31076$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
W tej chwili się dzieje na DJ i Nasdaq...

  Chcą tanio kupić Twoje PZU :)

--
marfi

Data: 2010-05-06 21:29:36
Autor: Jan Werbiński
Niezłe urwisko
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4be3165e$0$17089$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4be31076$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
W tej chwili się dzieje na DJ i Nasdaq...

 Chcą tanio kupić Twoje PZU :)

Hmmm, jedynym powodem dla którego ciągle jeszcze mam PZU jest niemożność ustawienia SL...

Data: 2010-05-06 21:30:11
Autor: Fidelio
Niezłe urwisko
[...]

Albo zapisali się na PZU i nie mają kasy żeby ratować rynek w USA ;-)

Data: 2010-05-06 21:37:36
Autor: marfi
Niezłe urwisko
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:hrv5c2$87b$1news.onet.pl...
[...]

  I dodatkowo sprzedają aby mieć fundusze na zakup PZU :)))

--
marfi

Data: 2010-05-06 21:23:47
Autor: george
Niezłe urwisko

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4be31076$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
W tej chwili się dzieje na DJ i Nasdaq...

tzw "black hole"....
ciekawe czy wykryją bozon higgsa jeszcze przed 22:00...

george

Niezłe urwisko