Niezłe urwisko

Data: 2010-05-06 12:49:20
Autor: macieks
Niezłe urwisko
On 6 Maj, 20:54, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
W tej chwili się dzieje na DJ i Nasdaq...

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/

Ja nawet byłem wpieniony, że mi SL poniżej 1150 odpalił
:) :) :)

Qrcze ponad 10% ruchu przy dzisiejszych lewarach.
Dzi¶ na ¶wiecie przybyło paru bogatych i paru zbankrutowało.

Panika wbrew pozorom jest dobra dla L. Przeczyszcza.

Data: 2010-05-06 13:00:27
Autor: Charlie delta
Niezłe urwisko
On 6 Maj, 21:49, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:
> [...]

Dzi¶ na ¶wiecie przybyło paru bogatych i paru zbankrutowało.

Panika wbrew pozorom jest dobra dla L. Przeczyszcza.

masz rację, trzeba pomysleć jutro o longach;)

jutro mamy tak± zmienno¶ć i wolumen że nie będzie problemu z
odwróceniem się

Niezłe urwisko