Niezle zaczeli...

Data: 2014-06-13 00:09:18
Autor: PawelC
Niezle zaczeli...
Czy ktoś, też ma takie wrażenie, że odechciało się mu oglądać ten mundial już po pierwszym meczu?
Kyrk na kółkach...
--
Paweł C
http://pablo.wolne.pl (still under construction)

Data: 2014-06-13 01:13:30
Autor: jj
Niezle zaczeli...
W dniu 2014-06-13 00:09, PawelC pisze:
Czy ktoś, też ma takie wrażenie, że odechciało się mu oglądać ten
mundial juĹĽ po pierwszym meczu?
Kyrk na kółkach...

FIFA chyba nigdy się nie nauczy że na mundial nie bierze się sędziów z Ekstraklasy.
A poza tym: kiedyś obiło mi się o uszy że piłkarze wymuszający karne mają być karani dyskwalifikacjami. Prawda to?

Data: 2014-06-13 08:27:34
Autor: 2late
Niezle zaczeli...
On 12/06/2014 23:09, PawelC wrote:
Czy ktoś, też ma takie wrażenie, że odechciało się mu oglądać ten mundial
juĹĽ po pierwszym meczu?
Kyrk na kółkach...

I to pieprzenie jaki to Neymar wspanialy. I jaki mecze rewelacja. Pewnie by byl, gdyby Neymar dostal czerwona kartke i bez karnego z kapelusza.
Po 70 minucie caly czar prysl. Mam nadzieje ze dzisiaj mecz Hiszpania - Holandia pozwoli na nowo uwierzyc w Mundial.

Data: 2014-06-14 08:12:14
Autor: Cavallino
Niezle zaczeli...

Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lnfs0g$e7o$2@usenet.news.interia.pl...
[...]

No i pozwolił - kontratak to jednak potężna broń.

Data: 2014-06-14 08:44:49
Autor: 2late
Niezle zaczeli...
On 14/06/2014 07:12, Cavallino wrote:

[...]

W pewnym momencie mecz zrobil sie o pol pietruszki. Zobaczymy co bedzie potem. Hiszpania moze stracic motywacje i jak Francja kiedys, i nie wyjsc z grupy a moze takze, jak na poprzednim mundialu, po przegraniu pierwszego meczu ze Szwajcaria, doczlapac po 1:0 (w dogrywkach albo karnych) do mistrzostwa. Dla mnie ten mecz nie wiele mowi, nie oszukujmy sie, Hiszpania nie jest tak slaba a slowo klucz to motywacja.

Data: 2014-07-16 01:01:54
Autor: 100tysiecznik
Niezle zaczeli...
jak to prezes PZPN wyrazil,
o meczu - zespole decyduje wypadkowa
wiec jak czegos zabraknie
to moze przewazyc na wynik .

a tak w ogole to przed el. ME
moglobyc gorzej,
Niemcy mogli odpasc juz w grupie,
od¶wieżony skład z trenerem, zadnego gwiazdorstwa ,
ciezko byloby z nimi grac bez rezerw

Data: 2014-07-16 12:04:24
Autor: Niemcy-Polska
Niezle zaczeli...

Użytkownik "100tysiecznik" <100@tysiecznik.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lq4bi2$56f$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dla obu stron bedzie to taki sam mecz
Niemieccy za to mog± mieć doping prawie non-stop,
zrobić oprawe (nie tylko flage z płótna czy kartonów)
Klub Kibica Reprezentacji PZPN czego¶ takiego nie ma
Może być, że bilety przyozdobi± jako¶ na t± okazje
- w spotkaniu w ktorym będ± gospodarzami Polacy

Data: 2014-06-15 13:00:44
Autor: Budzik
Niezle zaczeli...
Użytkownik PawelC pablo34CUTTHIS@fortfun.pl ...

Czy kto¶, też ma takie wrażenie, że odechciało się mu ogl±dać ten mundial już po pierwszym meczu?
Kyrk na kółkach...

Uff...
Juz dawno nie miałem takiej imprezy zebym w pierwszych kilka dni nie obejrzał ani jednego meczu.
Teraz przez prace tak sie zdarzyło i widze ze chyba dobrze...

Miałem tak po Korei ze odpuszczam ogladanie piłki... ale długo nie wytrzymałem. :(

Data: 2014-06-15 14:27:02
Autor: ligwan
Niezle zaczeli...
Uff...

Juz dawno nie mia�em takiej imprezy zebym w pierwszych kilka dni nie obejrza� ani jednego meczu.

Teraz przez prace tak sie zdarzy�o i widze ze chyba dobrze...

Oj nie wiem jest to, przynajmniej do tej pory najlepszy mundial w ostatnim czasie. Tyle było obaw o stan boisk, klimat, o zmęczenie sezonem graczy a tu proszę całkiem fajny pocz±tek. W miarę płynna gra, ciekawe mecze z mnóstwem goli. Faworyci pokazali swoj± siłę a jeszcze nie ogl±dali¶my Argentyny, Niemiec czy Portugalii. Ja przyznaję że narazie jestem bardzo mile zaskoczony turniejem.

Mia�em tak po Korei ze odpuszczam ogladanie pi�ki... ale d�ugo nie wytrzyma�em. :(

Druki sędziowskie wypaczaj± wyniki meczów ale kontrowersje zawsze były, s± i bed±. Gospodarzom często pomagaj± sciany. Cóż pozostaje liczyć że sprawiedliwo¶ci stanie się zado¶ć i turniej wygra drużyna której nic nie będzie można zarzucić.

Data: 2014-06-15 23:52:19
Autor: Cavallino
Niezle zaczeli...

Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

Druki sędziowskie wypaczaj± wyniki meczów ale kontrowersje zawsze były, s± i bed±.

Ale można je ograniczyć.
Technika pozwala, co dzisiaj udowodniono.
Żaden sędzia nie miał szans ocenić samobója Hondurasu na oko.

Data: 2014-06-15 15:42:39
Autor: ligwan
Niezle zaczeli...
W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 22:52:19 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
U�ytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci grup dyskusyjnych:

> Druki s�dziowskie wypaczaj� wyniki mecz�w ale kontrowersje zawsze by�y, s� > i bed�.

Ale mo�na je ograniczy�.

Technika pozwala, co dzisiaj udowodniono.

�aden s�dzia nie mia� szans oceni� samob�ja Hondurasu na oko.

Tak je¶li chodzi o linię bramkow± albo spalonego to działa bez zarzutu ale np. co z przepychankami, faulami czy gr± ręk±. Nawet w magazynach sportowych gdzie wszystko ogl±dane jest w powtórkach w zwolnionym tempie czasem ciężko od jednoznaczny werdykt. Każdy "Pan Sławek" ma swój punkt widzenia. Jak to w Polsce 2 ekspertów i 3 rożne punkty widzenia ;)
W tenisie sokole oko sprawdza się w 100% ale piłka to sport kontaktowy. Mnie zreszt± nie podoba się takie porównywanie dyscyplin, piłka to piła tenis to tenis a hokej to hokej. To że dane lekarstwo działa na pewne choroby nie znaczy że będzie działało na wszystkie.

Data: 2014-06-16 21:00:27
Autor: Budzik
Niezle zaczeli...
[...]

Zgadza sie, wlee sytuacji jest dyskusyjnych.
Ale wiele jest takich gdzie powtórka wyjasnia sprawe w 100%.
Może by tak od nich zacz±ć?

Niezle zaczeli...