Niezłomny świadek Chrystusa vs grypsera

Data: 2012-01-19 17:30:44
Autor: Grzegorz Z.
Niezłomny świadek Chrystusa vs grypsera
Ksiądz-kapelan, który jest oskarżany o seks z 14-latka i namówienie jej do
aborcji, nie siedzi w areszcie w normalnej celi. Grypsujący więźniowie
nienawidzą osobników posądzanych o pedofilię. Gdyby ksiądz trafił pod ich
skrzydła, zrobiliby mu za życia piekło na ziemi.

Władze aresztu muszą ochraniać księdza-kapelana z Legionowa. Mężczyzna jest
oskarżany o to, że uprawiał seks z 14-letnią chórzystką ze swojej parafii.
Dziewczynka miała zajść z nim w ciążę. Ksiądz, według jej zeznań, miał ją
namówić na aborcję i dać pieniądze na zabieg - tak piętnowany przez Kościół
katolicki. Dziewczyna dodaje, że przerwała ciążę. Sprawa wyszła na jaw, bo
jak twierdzi nastolatka, ksiądz ją porzucił i znalazł sobie inną kochankę.
Zawiedziona dziewczyna, która dziś ma już 17-lat, opowiedziała o wszystkim
policji.

Ksiądz trafił do aresztu, ale nie siedzi w ogólnej celi. Inni więźniowie
mogliby go bowiem znieważać, pobić a nawet zgwałcić czy zabić. Grypsujący
więźniowie nienawidzą przestępców seksualnych, którzy wykorzystali dzieci
lub kobiety. W myśl zasady "mogłeś skrzywdzić moje dziecko albo moją
siostrę, więc teraz ja skrzywdzę ciebie" pedofile w więzieniu czy areszcie
lądują na samym dnie drabiny społecznej. I nikt nie czeka tam na proces.
Kara jest wymierzana od razu. Wystarczy samo podejrzenie o taki czyn, a
więzień zostaje zdegradowany i poniewierany przez wszystkich osadzonych.

Dlatego ksiądz-kapelan z Legionowa siedzi w celi z tylko jednym więźniem -
oskarżanym o znęcanie się nad rodziną - pisze "Super Express". Kapelanowi
grozi do 12 lat więzienia za współżycie z  nieletnią, która nie ukończyła
jeszcze 15 roku życia.

http://www.fakt.pl/Zamkneli-ksiedza-i-chronia-go-przed-wiezniami,artykuly,143091,1.html

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-19 17:40:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:7ldmzfjzsjpo.mi0mct3z0vij$.dlg40tude.net...
[...]

Poerd...licie panie wójcie. Czyli gówno prawda co do wieku delikwentki.
"Uczucie błyskawicznie wygasło, kiedy Kasia zaszła w ciążę. Miała wtedy 17 lat. Zagubiona dziewczyna od razu powiedziała o tym swojemu ukochanemu."
"Śledczy błyskawicznie zebrali dowody, które potwierdziły słowa 18-letniej dziś Kasi. Dowody były na tyle mocne, że duchowny został zatrzymany w piątek i tego samego dnia trafił za kraty."
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/legionowo-ksiadz-zrobil-dziecko-17-latce-i-kazal-je-usunac_222578.html

Data: 2012-01-19 17:44:24
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Poerd...licie panie wĂłjcie. Czyli gĂłwno prawda co do wieku delikwentki.
"Uczucie błyskawicznie wygasło, kiedy Kasia zaszła w ciążę.

Mały indiański chłopiec rozmawia ze swoim ojcem, Stojącym Bykiem:
- Tato, dlaczego moja starsza siostra ma na imię Kwiecista Pokana ?
- Bo widzisz synku, została poczęta na kwiecistej polanie.
- Tato, a dlaczego mój starszy brat ma na imię Rwący Potok ?
- Bo widzisz synku, został poczęty nad rwącym potokiem.
- Tata, a dlaczego…
- E…daj mi już spokój Pęknięta Gumo.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-19 17:50:37
Autor: PAweł
[...]

Zaczął z nią kiedy miała 14 lat, czytaj uważnie.

Paweł

Data: 2012-01-19 18:08:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "PAweł" <payo@usunpoczta.fm> napisał w wiadomości news:jf9hkt$u33$1news.task.gda.pl...

[...]

Czytam uważnie. Kłamstwo: Zawiedziona dziewczyna, która dziś ma już 17-lat.

Prawda w wyciętym przezornie przez ciebie linku:  Śledczy błyskawicznie zebrali dowody, które potwierdziły słowa 18-letniej dziś Kasi.
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/legionowo-ksiadz-zrobil-dziecko-17-latce-i-kazal-je-usunac_222578.html

Ja napisałem: >> Poerd...licie panie wójcie. Czyli gówno prawda co do wieku delikwentki.

Ma dziś 18 lat. Czytaj uważnie.

Data: 2012-01-19 18:26:27
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Przestępstwo nie przedawnia się w momencie gdy ofiara kończy 15 lat.

Brniemy dalej?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-19 18:35:13
Autor: SB
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:dpu3t8wbg5se$.1unf2l8sf3yz1.dlg40tude.net...
Bogdan Idzikowski napisał:
Przestępstwo nie przedawnia się w momencie gdy ofiara kończy 15 lat.
Brniemy dalej?

-- "Tylko owce potrzebują Pasterza"

Czemu nie BRNĄĆ DALEJ wy kurwy STARE PIERDZĄCE,
przestępstwo Kiszczaka - zamordowanie - tu mówimy nawet o MORDERSTWIE I POZBWAIENIU ŻYCIA!!! -
ja pierdolę jakoś się u kurwy sędziny z bandziorskiej mafii przedawniło
2 lata w zawiasach ZA MORDERSTWA, PRZYCINANIE POLAKOM PALCÓW W SZUFLADACH, BICIE, NIELEGALNE POZBAWIANIE WOLNOŚCI I TORTUROWANIE TYSIĘCY POLAKÓW, ZNĘCIANIE SIĘ PSYCHICZNE NAD MILIONAMI POLAKÓW?

TO KIM WY W KOŃCU SKURWYSYNY JESTEŚCIE JEŻELI NIE POLAKAMI NA 100%?

Data: 2012-01-19 18:38:21
Autor: SB
Niezłomny świadek Chrystusa vs grypsera
KURWY I BANDA POLITYCY I BIZNESMENI JEBANI

Bogdan Idzikowski napisał:
Przestępstwo nie przedawnia się w momencie gdy ofiara kończy 15 lat.
Brniemy dalej?

-- "Tylko owce potrzebują Pasterza"

Czemu nie BRNĄĆ DALEJ wy kurwy STARE PIERDZĄCE,
przestępstwo Kiszczaka - zamordowanie - tu mówimy nawet o MORDERSTWIE I POZBaWIENIU ŻYCIA CZŁOWIEKA!!! -

Data: 2012-01-19 18:36:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Wali mnie kiedy przestępstwo się przedawnia. Delikwentka ma 17 lat w jednym linku. W drugim ma 18 lat. Mamy nieścisłość w jednej sprawie. Można wątpić o ścisłość w innych sprawach. Kamyczek do ogródka dziennikarzy. I tylko o to chodziło.

To ty brniesz. Czy rozumiesz chociaż co napisałem?

Data: 2012-01-19 18:48:29
Autor: Grzegorz Z.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

To już nie chodzi ci o to że zaszła w ciążę jak miała 17 lat?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-19 21:20:41
Autor: Bogdan Idzikowski

=================================================================================
[...]

O czym piszę? o ciąży, czy wieku panienki. I żeby nie było wątpliwości, to w wieku, który niby ma teraz czyli 17 lat (wg. jednego z pismaków), zaszła w ciążę. Po usunięciu ciąży i osiągnięciu 18 lat wydała niewiernego kochanka. I ma dalej 17 lat?

Howgh

Data: 2012-01-19 21:41:04
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

O czym piszę? o ciąży, czy wieku panienki.

Każdy miał kiedyś 15 i mniej lat. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-19 19:01:23
Autor: Paweł
W dniu 19.01.2012 18:36, Bogdan Idzikowski pisze:

Wali mnie kiedy przestępstwo się przedawnia. Delikwentka ma 17 lat w
jednym linku. W drugim ma 18 lat. Mamy nieścisłość w jednej sprawie.

ty tak na serio? jak ten ksiądz też zamierza się tak bronić to na bank pójdzie siedzieć

--
Paweł

Data: 2012-01-19 21:42:07
Autor: bartez

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f184e25$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

Czytam uważnie. Kłamstwo: Zawiedziona dziewczyna, która dziś ma już 17-lat.

Eno sorry, to jeśli tak to wyliż księżulowi dupę a gówniara niech spierdala!

V.

Data: 2012-01-19 22:04:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bartez" <bartezel@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf9v6t$1fu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mam być jak ty - bezkrytyczny? Jak księżulo - no to z grubej rury - bo tak jest na topie.
Powiem tak. Walą mnie księża, walą mnie nastolatki, nielatki, cichodajki, zawiedzione kochanki.
Ale jeśli jest wiadomość, to musi być w 100% prawdziwa, a nie jak radio Erewań: dają Wołgi na Placu czerwonym, a w rzeczywistości kradną rowery w Petersburgu.
Nie: jeśli ukradli tobie rower, wiadomość brzmi, że jesteś zamieszany w kradzież roweru.

Data: 2012-01-20 11:43:06
Autor: Adramelech
Niezłomny świadek Chrystusa vs grypsera
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> Odpowiedz na news:4f188548$0$1220$65785112news.neostrada.pl:

Powiem tak. Walą mnie księża, walą mnie nastolatki, nielatki, cichodajki, zawiedzione kochanki.

No to musisz mieć niezłe zdrowie skoro wszyscy tak cię walą;)))

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-01-20 13:15:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości news:Xns9FE0818EAADB0adresutuniema127.0.0.1...
[...]

Mnie to wali!
http://www.miejski.pl/slowo-Wali

Data: 2012-01-20 15:30:43
Autor: bartezel

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f195af8$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

"W zależności od kontekstu może oznaczać:
- nie obchodzi mnie to
- coś śmierdzi
- ktoś się onanizuje""

Czyli: Nie obchodzi Cię to, że coś śmierdzi jak się onanizujesz?

;>

V.

Data: 2012-01-20 16:23:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bartezel" <bartezel@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfbtqu$8sj$1inews.gazeta.pl...

[...]

"W zależności od kontekstu"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie wiesz, co to jest "kontekst"? Jesteś przygłupem czy takiego udajesz?

Data: 2012-01-20 18:29:02
Autor: bartezel

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f1986e9$0$1268$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Wkurwiłeś się. I chyba żeś się zesrał bo śmierdzi.
Frustracie ;>.

V.

Data: 2012-01-20 18:30:59
Autor: u2
W dniu 2012-01-20 18:29, bartezel pisze:
Wkurwiłeś się. I chyba żeś się zesrał bo śmierdzi.
Frustracie ;>.

Gdyby nie byl sfrustrowanym bidzikiem to by tutaj nie pisal prasowek
partyjnych ;)

Data: 2012-01-20 18:34:02
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f19a4d8$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Aleś się rozgadał! Aleś się naopowiadał! Aleś mądrości naprawił! Geniusz z ciebie człowieku! Prawie jak Kaczyński Jarosław!

BomBel

Data: 2012-01-20 19:16:37
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Współczuję wam, pisiaczki! Do wyborów parlamentarnych niewiele mniej czterech lat. Przez ten czas znienawidzony premier Tusk będzie rządził. I nie jest pewne, że za 4 lata PO nie wygra! Do wyborów prezydenckich też coś koło tego. I znienawidzony przez was prezydent Komorowski rządzi i niewykluczone, że załapie się na następną kadencję.
PiS powoli rozsypuje się. Preziu coraz starszy i powoli demencja starcza daje o sobie znać!
Ciężkie czasy przed wami! Oj! Ciężkie!!! Nie dziwię się waszej frustracji!!!
Ale nie martwcie się. Są wyjścia awaryjne. Pewnych płynów w sklepach nie zabraknie. Gorzej z bronią palną.

Data: 2012-01-20 19:17:50
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f19af8a$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

[...]

0:7 to niezły wynik jak na szmacianą ligę! ;)

BomBel

Data: 2012-01-20 20:12:22
Autor: bartezel

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f19af8a$0$26710$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A gdzieś Szerloku był łaskaw wyczytać, żem ja pisiaczek?

[...]

Tu się zgodzę po za jednym. Ja nikogo nie nienawidzę ;).

PiS powoli rozsypuje się. Preziu coraz starszy i powoli demencja starcza daje o sobie znać!

Pasuje.

Ciężkie czasy przed wami! Oj! Ciężkie!!! Nie dziwię się waszej frustracji!!!

Podejrzewam, że nie bardzo czaisz co to frustracja ;).
Uważaj bo się kiedyś zadławisz własnym jadem.

V.

Data: 2012-01-20 20:28:00
Autor: u2
W dniu 2012-01-20 20:12, bartezel pisze:
Ciężkie czasy przed wami! Oj! Ciężkie!!! Nie dziwię się waszej
frustracji!!!

Podejrzewam, że nie bardzo czaisz co to frustracja ;).
Uważaj bo się kiedyś zadławisz własnym jadem.

Wykrzykniki swiadcza o 'wytrawnym' piorze esbeka ;)

Data: 2012-01-20 21:11:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bartezel" <bartezel@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfceb4$v5$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tuś trafił. Nie wiem, co to frustracja. Niegdy nie byłwm w takim stanie. Czytając wasze wypociny, podejrzewam że to jest okropny stan umysłu.

Data: 2012-01-19 17:45:59
Autor: SB
Niezłomny świadek Chrystusa vs grypsera
A jakie są dowody w tej sprawie poza zeznaniami nastolatki?
Czy wykonano badania genetyczne płodu po aborcji?
Czy kapelan się przyznał, czy to kolejna ofiara kryminalnej mafii policyjno-prawniczej nadal żerującej w Polsce na Polakach, podobna ofiara skorumpowanych policjantów i prawników, którzy nazywali się kiedyś Milicja Obywatelska - tak ta ofiara z cmentarza komunistycznych zbrodni, za które Kiszczak dostał tylko 2 lata w zawiasach - "Jerzy Popiełuszko"?

Jaka wspaniała kurwa sędzina z bandyckiej mafii antypolskiej ten wyrok wydała? W sprawie Kiszczaka, Kani, a Jaruzela w ogóle nie ciągali bo trup już gnije powoli i pójdzie do piekła oby jeszcze w tym roku zdechł Jaruzelski bandzior z bandyckiego, komunistycznego, sowieckiego po wojnie LWP.
KURWA i SZMATA a nie człowiek i to dosłownie jebany generał Jaruzelski!
KURWA i SZMATA jak Kiszczak i Kania i reszta tych jebanych starych, śmierdzących szmat gnijących, kryminalnych, sprzedawczyków Polski z PZPR.