Nieznani sprawcy z PO ?

Data: 2009-06-09 10:01:36
Autor: Roman Rumian
Nieznani sprawcy z PO ?
Data: 2009-06-09 10:22:20
Autor: jadrys
Nieznani sprawcy z PO ?
Roman Rumian pisze:
http://eurowybory.onet.pl/886,_mozesz_mnie_w_d_pocalowac_sprzedajna_dz_pobito_aktorke_ze_spotow_pis,artykul.html Co Państwo na to, pamietając o przytaczanym artykule z Opcji na Prawo:
http://www.opcja.pop.pl/?id_artykul=2777

?

Ukłony

Roman Rumian

Nie masz pewności? Zapytaj Michalkiewicza, on wszystko wie..

Data: 2009-06-09 10:30:22
Autor: Piotr
Nieznani sprawcy z PO ?
Dnia Tue, 09 Jun 2009 10:01:36 +0200, Roman Rumian napisał(a):

[...]

Całość jest tak głupia i absurdalna, a termin wykonania tak
znaczący...
Tak więc ja podejrzewam, że to lans tej pani.
Piotr

Data: 2009-06-09 10:16:31
Autor: Roman Rumian
Nieznani sprawcy z PO ?
W dniu 2009-06-09 10:30, Piotr pisze:
(...)
Całość jest tak głupia i absurdalna, a termin wykonania tak
znaczący...
Tak więc ja podejrzewam, że to lans tej pani.

Tak, to jedna z prawdopodobnie wyglądających możliwości.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-06-09 17:16:30
Autor:
Nieznani sprawcy z PO ?
On Tue, 09 Jun 2009 10:01:36 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

[...]

 roman, i ty wierzysz w te bzdury ?
 prezes pisu zagral ostatnia karta by zgnoic po.
 wierzysz w to pobicie? te lzy aktorki ?
 nie badz naiwny. jaki interes mialaby po by  spuscic lanie aktorce? znasz zasady. winnych
 szuka sie tam, gdzie sprawca odnosi korzysc z wystepku.
 jedynym zyskujacym na "pobiciu" jest prezes pisu.
 proste jak 2 metry sznurka w kieszeni.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu