Niezrealizowane zamówienie

Data: 2009-11-26 14:07:22
Autor: Swiezak
Niezrealizowane zamówienie
Jakiś czas temu wszedłem na stronę nokia.club.pl i złożyłem za pomocą płatnosci SMS zamówienie na dwie usługi. Okazało się jednak, że firma obsługująca płatnosci PayU juz nie współpracuje z  w.w. stroną, w związku z czym usługa nie może być zrealizowana. Tak czy owak straciłem swoje 20 zl i dostałem odpowiedź od PayU że mogą mi zoferować inną usługę w zamian o wartości 20 zł. Tyle tylkom, że nie jestem na dzień dzisiejszy zainteresowany żadną z ich usług, bo na zamówienie w sklepie internetowym 20 zł to trochę za mało, a e-booków mam pod dostatkiem. W związku z tym czy i na jakiej podstawie mogę się domagać od Payu zwrotu kosztów i gdzie się w tej sprawie zwrócić? Równocześnie komu zgłosić stronę teoretycznie w moim mniemaniu dokonującą nadużyć i wprowadzając klienta w błąd. Zwłaszcza, że takich klientów (któzy jednak nie mają ochoty dzwonić po urzędach, pisać setek interperacji, etc.) może być w internecie więcej, a autor strony może na tym skorzystać.

Pozdrawiam, M.

Niezrealizowane zamówienie