Nigdy

Data: 2010-08-29 09:08:38
Autor: u2
Nigdy
..... nie będzie w Polsce prawdziwych autostrad. Już od lat dbają o to
nasi wielcy sąsiedzi z obu stron. Polska ma być zacofana cywilizacyjnie
i nie może się swobodnie rozwijać. O to w tym wszystkim chodzi. Jeśli
już nawet powstają jakieś odcinki autostrad to albo są zbudowane
niezgodnie z dokumentacją jak np. to co zrobił pan K pod Poznaniem lub
wiecznie są remontowane jak na trasie Kraków-Katowice. A jeśli nawet uda
się zbudować normalną autostradę to w ostateczności postawią bramki co
50 km i będą takie drogie, że tylko krezusom będzie opłacało się po nich
jeździć.
Żeby mieć prawdziwe, spełniające swoje funkcje autostrady najpierw
trzeba rozprawić się z niemiecką i rosyjską agenturą we władzach RP.

rokendrol

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/38249

Data: 2010-08-29 09:03:27
Autor: b0niek
Nigdy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
..... nie będzie w Polsce prawdziwych autostrad.
[ciach brednie]

Kłamiesz. Pierwsze autostrady już w Polsce są i to całkiem niezłe, jako
przykład podam A1 w Pomorskim.
Oczywiście rozumiem życzeniowe myślenie pisowskiej opozycji, bo pojawienie się
autostrad za rządów PO będzie dla nich prawdziwym ciosem.
Prawdziwy wysyp oddawanych odcinków powinien nastąpić za 2-3 lata, wtedy to
pisowcy będą nieźle kwiczeć.

Data: 2010-08-29 11:51:48
Autor: Chiron
Nigdy

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5d7ov$kh1$1@inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Opanuj się. Przestań z tym "my to, a wy tamto".  Mam głębokie przekonanie, że komuś o to chodzi. Sprawa autostrad: tak, jak pisałem: powstaną i będą pielęgnowane tylko te, które są w interesie Niemców przede wszystkim- a i one będą poprzez wysokie ceny dla nas praktycznie niedostępne (kiedyś na Węgrzech tak obserwowałem: piękna autostrada i prawie same obce auta).
Wszystkie autostrady północ- południe są konkurencyjne dla Niemiec- tak oni to odbierają. Dlaczego mieli by dopuścić do sprawnego ich funkcjonowania?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 10:51:40
Autor: b0niek
Nigdy
Chiron <chiron@onet.eu> napisał(a):

> [...]
> autostrad za rządów PO będzie dla nich prawdziwym ciosem.
> Prawdziwy wysyp oddawanych odcinków powinien nastąpić za 2-3 lata, wtedy > to

Opanuj się.

Chyba ty się opanuj. Because I'm easy, easy like sunday morning...

Przestań z tym "my to, a wy tamto".

Wskaż w moim tekście, gdzie wyrażam się w stylu "my, wy".

Sprawa autostrad: tak, jak pisałem: powstaną i będą pielęgnowane tylko te, które są w interesie Niemców przede wszystkim- a i one będą poprzez wysokie ceny dla nas praktycznie niedostępne

To jest czyste bajdurzenie, bo nie masz żadnych podstaw i dowodów że tak jest
czy będzie. A to, że jest konkurencja, to rzecz zupełnie normalna, z którą
trzeba się pogodzić i z którą trzeba sobie radzić.
Poza tym tanie autostrady dla każdego to fikcja. Autostrada jest inwestycją i
każdy inwestor oczekuje zysków ze swojej inwestycji. Nikt nie będzie uprawiał
na tym polu działalności charytatywnej. Nie widzę również powodów, dla których
państwo miałoby utrzymywać te autostrady z pieniędzy podatnika.

Data: 2010-08-29 12:56:47
Autor: u2
Nigdy
W dniu 2010-08-29 12:51, b0niek pisze:
Przestań z tym "my to, a wy tamto".
Wskaż w moim tekście, gdzie wyrażam się w stylu "my, wy".

My pełobanda, wy pisiory.

To twoja "logika" ciemniaku.

:)

Data: 2010-08-29 11:11:48
Autor: b0niek
Nigdy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Wskaż w moim tekście, gdzie wyrażam się w stylu "my, wy".
> My pełobanda, wy pisiory.

To twoja "logika" ciemniaku.

Jak nie potrafisz zrozumieć kilkuzdaniowego tekstu to się nie odzywaj ćwoku z
zaplutej dziury.

Data: 2010-08-29 13:15:16
Autor: u2
Nigdy
W dniu 2010-08-29 13:11, b0niek pisze:
My pełobanda, wy pisiory.

To twoja "logika" ciemniaku.
Jak nie potrafisz zrozumieć kilkuzdaniowego tekstu

Sądzisz innych po sobie, cieniasie z pełobandy :)

Data: 2010-08-29 13:17:57
Autor: jadrys
Nigdy
[...]

Tobie to juz się całkiem po**doloiło - jaki inwestor może swoimi drogami przedzielić kraj wzdłuż i wszerz w dodatku wprowadzając ceny zaporowe za przejazd dla tubylców?
Państwo ma utrzymywać autostrady i różne drogi z podatku drogowego który płacą kierowcy. Autostrady sa (powinny być) budowane dla chęci chęci zysku dla jakiegoś kapitalistycznego sq**syna, ale dla ułatwienia życia mieszkańcom.

Data: 2010-08-29 11:36:11
Autor: b0niek
Nigdy
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]

Tobie to juz się całkiem po**doloiło - jaki inwestor może swoimi drogami przedzielić kraj wzdłuż i wszerz w dodatku wprowadzając ceny zaporowe za przejazd dla tubylców?

Co za bzdury. Pokaż gdzie są wprowadzane jakiekolwiek utrudnienia dla
"tubylców". Widać, że nigdy nie widziałeś choćby A1 z bliska, gdzie są
przejazdy dla rolników z pola na pole, i wiadukty, które łączą poprzecinane
lokalne drogi.

[...]

Może przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś, bo to kompletnie bez sensu.
Poza tym mocno trąci lewactwem.
Autostrada, z definicji, nie jest zwykłą drogą dla wszystkich zmotoryzowanych.
Sam kodeks drogowy nakłada ograniczenia.

Data: 2010-08-29 14:30:57
Autor: jadrys
Nigdy
  W dniu 2010-08-29 13:36, b0niek pisze:
[...]

Mam na myśli wysokie ceny za przejazd tymi autostradami.. dla tubylców = czyli Polaków.

[...]
No pominąłem w pospiechu słowo "nie" .. Powinno być "Autostrady _NIE_ są (_NIE_ powinny być) budowane dla chęci zysku dla kapitalistycznego sq**syna"....

Tak - lewactwem czyli sprawiedliwością. - Równym dostępem do wszystkiego w kraju. Poza drogami  również do opieki zdrowotnej czy prawnej. To Cię tak przeraża?

Autostrada powinna służyć do sprawniejszego poruszania się w kraju. A nie do zarabiania pieniędzy.

Data: 2010-08-29 14:00:35
Autor: b0niek
Nigdy
[...]

Twoje czysto lewicowe poglądy stoją w sprzeczności z tym pragnieniem
"sprawiedliwości". Wytłumacz mi, dlaczego m.in. emeryci, albo ludzie, którzy
nie mają nawet samochodu mieliby ponosić koszty utrzymywania autostrad.

Data: 2010-08-29 20:51:51
Autor: jadrys
Nigdy
  W dniu 2010-08-29 16:00, b0niek pisze:
[...]

Jakich niezmotoryzowanych emerytów? Czy nie wiesz że do niedawna był płacony przez kierowców tzw. podatek drogowy? Został on wliczony w cenę paliw. I to funkcjonuje nadal. - A więc nie ma mowy o utrzymywaniu dróg w Polsce z kieszeni niezmotoryzowanych..

jedna uwaga - cykliści powinni zacząć płacić za użytkowania dróg. Dosyć już pasożytowania na kierowcach pojazdów o napędzie mechanicznym.

Data: 2010-08-29 12:34:03
Autor: Antenka
Nigdy
On 29 Sie, 20:51, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

jedna uwaga - cykliści powinni zacząć płacić za użytkowania dróg. Dosyć
już pasożytowania na kierowcach pojazdów o napędzie mechanicznym.

Jestem za opodatkowanie cyklistów, a także za objęciem ich
obowiązkowym ubezpieczeniem  ponieważ stanowią oni wielkie zagrożenie
dla przechodniów. Jeżdżą jak szaleni  po poznańskich chodnikach
taranując nagminnie pieszych, gdy tymczasem po drugiej stronie ulicy
mają wyznaczoną ścieżkę rowerową.

Antenka

Data: 2010-08-29 21:58:20
Autor: jadrys
Nigdy
  W dniu 2010-08-29 21:34, Antenka pisze:

[...]

I to jest oczywista sprawa. A także poza ubezpieczeniem OC powinni zdawać jakiś egzamin z znajomości ruchu drogowego. To co niektórzy wyprawiają na drodze wola o pomstę do nieba. Oni czują się jak święte krowy na jezdni. Nawet taki pirat drogowy się nie obejrzy przy zmianie pasa ruchu, w jego mniemaniu wystarczy zasygnalizować skrót wyciągnięciem ręki :-(

Data: 2010-08-29 14:24:02
Autor: Chiron
Nigdy

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5de3s$d0k$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Przestań z tym "my to, a wy tamto".

Wskaż w moim tekście, gdzie wyrażam się w stylu "my, wy".
bardzo proszę:
[...]

Radzić- jak się jest potężnym jak Niemcy i się zwasalizowało takie państewko jak Polska? Jaka konkurencja? Nie dostrzegasz konsekwentnej polityki mitteleuropy?

[...]
Nic do tego bym nie miał. Ot- prywatny inwestor wybudował i niech bierze, ile chce. Jednak w Polsce tak nie jest. Autostrady powstają ogólnospołecznym wysiłkiem, a zyski czerpią potem (nawet z wiecznie remontowanych) prywatni inwestorzy.
Poza tym- czy naprawdę autostrady to taki niezbędny nam wydatek? Czy stać nas na ich utrzymanie? Kiedyś JKM wyliczył, o ile (kilkukrotnie) tańsze są drogi ekspresowe i ich utrzymanie- a dla kierowców różnica praktycznie żadna. Ba! Na przykładzie DDR- gdzie w miejsce dróg szybkiego ruchu i ekspresowych wybudowano autostrady można zobaczyć, że tereny, po których biegły drogi szybkiego ruchu rozwijały się. No bo wszędzie praktycznie można wybudować stację, knajpy, motele, etc. Zupełnie inaczej rzecz wygląda z autostradami, gdzie bogacą się wyłącznie wybrani (można to było obserwować choćby po wybudowaniu autostrady A2 Stryków- Konin, gdzie odseparowano motele i stacje benzynowe tak, że przestały być osiągalne z drogi), a cała infrastruktura wokół autostrad "jałowieje".

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 14:34:55
Autor: u2
Nigdy
W dniu 2010-08-29 14:24, Chiron pisze:
[...]
autostrady A2 StrykĂłw- Konin, gdzie odseparowano motele i stacje
benzynowe tak, że przestały być osiągalne z drogi), a cała
infrastruktura wokół autostrad "jałowieje".

I to jest cala prawda o cudach pełobandy.

Czyli po raz kolejny okazuje się, że liberalizm „platformersów” to
liberalizm oralno-analny: dużo gadać o wolności gospodarczej i ruchać w
d… społeczeństwo, które się na to gadanie nabiera.

Data: 2010-08-29 15:40:14
Autor:
Nigdy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli po raz kolejny okazuje siÄ&#65533;, Ĺźe liberalizm â&#65533;&#65533;platformersĂłwâ&#65533;&#65533; to
liberalizm oralno-analny: duĹźo gadaÄ&#65533; o wolnoĹ&#65533;ci gospodarczej i ruchaÄ&#65533; w
dâ&#65533;Ś spoĹ&#65533;eczeĹ&#65533;stwo, ktĂłre siÄ&#65533; na to gadanie nabiera.

Dziecko, nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz.

Data: 2010-08-29 12:41:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Nigdy

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A to dlaczego miałyby być konkurencyjne? Z jakiego powodu?

Data: 2010-08-29 14:13:44
Autor: Chiron
Nigdy

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Spójrz na mapę: tranzyt z południa europy idący obecnie przez Niemcy jechał by przez Polskę.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 14:16:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Nigdy

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

No i co z tego? Przecież Niemcy mają darmowe autostrady. Przynajmniej tak było.

Data: 2010-08-29 14:38:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Nigdy

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Poprawka. Faktycznie od 2005 r. pobierają od ciężarówek. I co? Pani Merkel zabrania budować autostrady? To Kaczyński słuchał ją pilnie.

Data: 2010-08-29 10:47:14
Autor: Chiron
Nigdy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7a0777$0$20999$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Raczej- dokładniej- będą te, które są potrzebne naszym sąsiadom: przede wszystkim łącząca zachód Europy z Kijowem. Wszelkie północ- południe- są im zbędne, a wręcz konkurencyjne.  Owszem- ceny będą takie, żeby się im tam nie plątali jacyś tubylcy.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 19:23:04
Autor: Anatol
Nigdy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7a0777$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W lipcu przejeżdżałem 150 km odcinkiem Kulczyka w obydwie strony i jechało mi sie bardzo dobrze  - standard nie ustępuje np. autostradom w północnych Włoszech (a nawet wydaje mi się że u Kulczyka są szersze pobocza).

Anatol

Nigdy