Nigdy

Data: 2010-08-29 19:23:04
Autor: Anatol
Nigdy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7a0777$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
.... nie będzie w Polsce prawdziwych autostrad. Już od lat dbają o to
nasi wielcy sąsiedzi z obu stron. Polska ma być zacofana cywilizacyjnie
i nie może się swobodnie rozwijać. O to w tym wszystkim chodzi. Jeśli
już nawet powstają jakieś odcinki autostrad to albo są zbudowane
niezgodnie z dokumentacją jak np. to co zrobił pan K pod Poznaniem

W lipcu przejeżdżałem 150 km odcinkiem Kulczyka w obydwie strony i jechało mi sie bardzo dobrze  - standard nie ustępuje np. autostradom w północnych Włoszech (a nawet wydaje mi się że u Kulczyka są szersze pobocza).

Anatol

Nigdy