Nigdy nie mogłem poj±ć tego całego słowiańskie go braterstwa..

Data: 2009-08-08 22:45:46
Autor: Tzva Adonai
Nigdy nie mogłem poj±ć tego całego słowiańskie go braterstwa..
Im dalej na wschód tym twarze staj± się coraz bardziej toporne,
kwadratowe i etnicznie kacapskie.. W moich żyłach też pewnie płynie
sporo słowiańskiej krwi, a jako¶ nie czuję żadnego pokrewieństwa ze
wschodnimi Słowianami, nawet z Ukraińcami.. Porównajcie subteln± urodę
Polek do ciężkiej urody Ukrainek, od razu wyczuwa się różnicę -
wschodni Słowianie maj± w sobie więcej chłopskich i plebejskich cech,
bo przez bardzo długi okres byli genetycznie odizolowani, w czasie gdy
Polacy na szerok± skalę ł±czyli swoje geny z innymi nacjami...
Odpowiednikiem wschodnich Słowian s± u nas polscy chłopi, którzy
również rzadko kiedy propagowali swoje geny poza własn± wsi±.. I
wła¶ciwie tylko polskie wie¶niaki mog± czuć biologiczne pokrewieństwo
ze wschodni± słowiańszczyzn±...

Data: 2009-08-09 05:52:00
Autor: Antenka
Nigdy nie mogłem poj±ć tego całego słowiań skiego braterstwa..
Tzvelek-Aron, a w domu wszycy zdrowi? Mój Boże, żeby prowadzić
publicznie dialog z samym sob±. Klasyczny przykład schizy :((

Antenka

Data: 2009-08-09 12:14:16
Autor: Aron
Nigdy nie mogłem poj±ć tego całego słowiańskiego braterstwa..
No coz ! my zydzi nigdy nie bedziemy w stanie zrozumiec innych !!.
Braterstwo naszych staje sie w swiecie przyslowiowe a poniewaz nie lubimy konkurencji , to i zrozumienia dla innych u Ciebie  niewiele  !!.
Takie proste zaleznosci , kto jak kto ale taki zyd jak Ty powinien to zrozumiec !.

Blumbergermajerbaum

Nigdy nie mogłem poj±ć tego całego słowiańskie go braterstwa..